MSI K7T 266 Pro Raid, is da goe?

Pagina: 1
Acties:

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 29-08 18:37

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Topicstarter
Goedemiddag,

Ik en een vriend van me, waren gister even aan het rondsnuffelen, en kwamen op het volgende uit:

AMD Athlon 1,333 AYHJA core
pc 2400 DDR SDRAM corsair cas2 256 MB
koelertje
maar nu komt het, ook de MSI K7T 266 Pro Raid Mobo.

Toen we daarna op t.net gingen kijken, (reviews) zagen we dat dit plankje niet al te best uit de testen kwam. Waren helaas niet de nieuwste testen....

Zijn er hier nog mensen met ervaringen erover (dit mobo en combinatie), en is het een doen, of nie?

Of toch maar voor de Abit Kt7a gaan, maar dan helaas ook geen DDR, of is dat geen gemis?

Het probleem met meer als 1 DDR module, is dat nu al weg?

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

Verwijderd

Ben ik ook benieuwd naar. die via chipset sucks zeggen ze . Ik moet nu wat aanschaffen maar ik weet het ff niet meer.

Ik dacht ook maar voor de via kt133a te gaan .

• Kunyfyer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-05 22:15
Op maandag 18 juni 2001 16:07 schreef jpm.lensen het volgende:
Goedemiddag,

Zijn er hier nog mensen met ervaringen erover (dit mobo en combinatie), en is het een doen, of nie?
Ik heb m'n 1333@1465 AYHJA erop draaien en 't is zeker te doen :P
Of toch maar voor de Abit Kt7a gaan, maar dan helaas ook geen DDR, of is dat geen gemis?
Ik zou wel ddr-sdram nemen (is minstens 40% sneller als sdr-sdram :) ).
Het probleem met meer als 1 DDR module, is dat nu al weg?
En dat probleem met meerdere modules is volgens mij al opgelost :)

Verwijderd

Er zijn inmiddels al een hele hoop positieve replies over die bordje.. maar wil je alles eruit halen moet je er wel wat voor over hebben heb ik inmiddels wel door.

Ik heb er uiteindelijk toch voor gekozen .. zie sig.. ik verwacht hm morgen binnen. En overmorgen toch wel wat benchmarks 3dMark en Sandra

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:13
Ik zou wel voor Crucial PC2100 DDR gaan ipv Corsair.
De Crucial zijn supergoedkoop (< f 200,- per 256 MB) en halen makkelijk 300 MHz CAS 2 (PC2400 dus)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

Het wordt aangeraden om een bankje van 256mb te nemen.
http://www.msihardware.com/

• Lowroad
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-06 09:28
Op Tomshardware staat ook nog een aardig stukkie over die nieuwe SiS chip... any thoughts on this? Wanneer de eerste planken te koop gaan zijn in nederland enzo...

Enne, ik heb ook iets gehoord over de Athlon 4... alleen weet ik niet of deze compatible gaat zijn met de huidige athlon boardjes? Enig idee iemand?

tnx

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 18:42 schreef Shaodar het volgende:
Op Tomshardware staat ook nog een aardig stukkie over die nieuwe SiS chip... any thoughts on this? Wanneer de eerste planken te koop gaan zijn in nederland enzo...

Enne, ik heb ook iets gehoord over de Athlon 4... alleen weet ik niet of deze compatible gaat zijn met de huidige athlon boardjes? Enig idee iemand?

tnx
(sis)
heb er al wat over gelezen . Hij is goedkoop en levert betere prestaties dan wat er tot nu toe op de markt is .

Verwijderd

he, arjan ga jij nou eindelijk WEER *D een nieuw systeem bij elkaar spokkelen :P
Pagina: 1