Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunissenstefan
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12-02-2022
Ik had dus Windows 8 pro op mijn PC staan, nu heb ik geupdate naar Windows 10, maar het werd de Home versie? Volgens: reviews: Windows 10: een nieuwe Start op diverse vlakken zou het de Pro versie moeten blijven. Raar. Maarja ik klaag niet want ik krijg toch nog wel een key van school.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 22:23

Vidra

Vragen?

teunissenstefan schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 18:00:
Ik had dus Windows 8 pro op mijn PC staan, nu heb ik geupdate naar Windows 10, maar het werd de Home versie? Volgens: reviews: Windows 10: een nieuwe Start op diverse vlakken zou het de Pro versie moeten blijven. Raar. Maarja ik klaag niet want ik krijg toch nog wel een key van school.
Vervelend - er worden momenteel problemen gemeld met de activatieservers (door de enorme toeloop) - misschien later nog een re-install doen om te kijken dat je niet gewoon Pro zou moeten krijgen.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunissenstefan
Daar heb ik niet echt zin in, duurt zo lang. En over 40 dagen heb ik wss alweer pro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Hoe weet je zo zeker dat je Win8 Pro hebt? Volgens mij vergis je je en had je er Win8 op staan. :)

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunissenstefan
haha nee, weet het 100% zeker. Ik kon btw ook Remote Desktop daar naartoe gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit soort zaken kunnen (op dit moment) beter besproken worden in het algemene topic wat hiervoor is aangemaakt : [Windows10] Ervaringen & Discussie - Deel 2

Dit topic gaat nu op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.