Ik had dus Windows 8 pro op mijn PC staan, nu heb ik geupdate naar Windows 10, maar het werd de Home versie? Volgens: reviews: Windows 10: een nieuwe Start op diverse vlakken zou het de Pro versie moeten blijven. Raar. Maarja ik klaag niet want ik krijg toch nog wel een key van school.
Vervelend - er worden momenteel problemen gemeld met de activatieservers (door de enorme toeloop) - misschien later nog een re-install doen om te kijken dat je niet gewoon Pro zou moeten krijgen.teunissenstefan schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 18:00:
Ik had dus Windows 8 pro op mijn PC staan, nu heb ik geupdate naar Windows 10, maar het werd de Home versie? Volgens: reviews: Windows 10: een nieuwe Start op diverse vlakken zou het de Pro versie moeten blijven. Raar. Maarja ik klaag niet want ik krijg toch nog wel een key van school.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Daar heb ik niet echt zin in, duurt zo lang. En over 40 dagen heb ik wss alweer pro
Hoe weet je zo zeker dat je Win8 Pro hebt? Volgens mij vergis je je en had je er Win8 op staan.
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
haha nee, weet het 100% zeker. Ik kon btw ook Remote Desktop daar naartoe gebruiken.
Dit soort zaken kunnen (op dit moment) beter besproken worden in het algemene topic wat hiervoor is aangemaakt : [Windows10] Ervaringen & Discussie - Deel 2
Dit topic gaat nu op slot.
Dit topic gaat nu op slot.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.