Toon posts:

Levertijd verstreken

Pagina: 1
Acties:
  • 2.626 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
op 29 juni heb ik een bestelling gedaan bij http://www.flashcard.es/

Ik had niet gezien dat mijn bestelling uit Hongkong moest komen, anders had ik het nooit besteld enfin. Bestelling gedaan op 29 juni, kreeg een bevestingsemail met daarin de tekst dat het maximaal 14 werkdagen kan duren, zeg drie weken. Op 21 juli is dit termijn verstreken. Gemaild met ze, kreeg als antwoord dat het langer kon duren, dat mijn pakket aangehouden kon zijn bij de douane en dat het daarom langer kon duren. Inmiddels weer een week verder en nog steeds niets in huis. Track and trace gekregen, die geeft de melding dat het 4 juli Hongkong heeft verlaten en dat was het..

10 augustus ga ik op vakantie en mijn bestelling heb ik nodig voor deze vakantie. Ik heb gezegd mijn order te willen annuleren, ze geven aan dat dit mogelijk is. Echter krijg ik het geld pas terug op het moment dat mijn pakket is aangekomen bij mij thuis en het weer retour stuur naar hun...

Opzicht een logische redenatie, maar wat als mijn pakket nooit aankomt? Bedoel dit kan zo lang getrokken worden als je maar wilt.. Ze blijven maar aangeven dat ik nog even gedoeld moet hebben en duizend maal excuses, daar heb ik vrij weinig aan.. Wat kan ik nu hier tegen doen?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Volgens hun site hoor je een tracking code te krijgen? Heb je die gekregen, werkt die en staat die op het juiste adres? Dan zou je in ieder geval mogen verwachten dat het pakket onderweg is. Als het pakket in Nederland is zal mogelijk PostNL deze overnemen. Dan kun je hen vragen (via bijvoorbeeld twitter) wat de T&T code van hen is door ze die van HK post te geven.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik hier boven al heb beschreven staat op mijn track & trace dat het 4 juli Hongkong heeft verlaten en dat was het. Kan niet nagaan of daar mijn juiste adres bij staat. Er staat niets bij dat het NL is binnen gekomen. Maar ik kan wellicht vragen of die code bij PostNL bekend is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:29
Toevallig betaald met paypal?

Dan is dit namelijk het ideal moment om een proces te starten. 4-29 juli is lang genoeg om te betwisten dat het nog ooit aan gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Hong Kong naar Antwerpen/Rotterdam/Amsterdam duurt ongeveer 30 dagen per boot.
Als het daar 4 juli de container is gegaan, zal je zien dat het over een paar dagen opduikt in een West-Europese haven.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 09:45

Onbekend

...

JackBol schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 09:44:
duurt ongeveer 30 dagen per boot.
Dan kan hij geen maximaal 14 werkdagen levertijd garanderen, en is de levertijd dus verstreken.

@TS: Als jouw pakket niet is aangekomen, is het aan de verzender om dit netjes af te handelen. Op dit moment blijft de verzender in gebreke vanwege te lange levertijd.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 11:52
JackBol schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 09:44:
Hong Kong naar Antwerpen/Rotterdam/Amsterdam duurt ongeveer 30 dagen per boot.
Als het daar 4 juli de container is gegaan, zal je zien dat het over een paar dagen opduikt in een West-Europese haven.
Dit soort dingen gaan meestal per vliegtuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Als je dat flashkaartje wilt hebben op je vakantie zou ik het nog een paar dagen geven.
Je kan nu nergens meer iets bestellen dat voor 10 augustus bij je thuis is. En als het inderdaad over een paar dagen in Rotterdam of Amsterdam is, is het voor 10 augustus nog wel bij je thuis.

Zo niet dan kan je altijd nog je geld terug vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

jroz2001 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 09:55:
[...]

Dit soort dingen gaan meestal per vliegtuig.
Dan was de tracking ID wel geupdate nadat het ingeklaard was.

Dus het is:
1) kwijt geraakt
2) per ongeluk in een boot beland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:15
Vul de tracking code in bij de app "AfterShip". Die werkt meestal wel met hongkong airmail.

Anderzijds, het kan tot 60 dagen (gemiddeld 3 tot 4 weken) duren voordat je pakketje met bulk mail uit hongkong aankomt. Net als dealextreme. Als je met paypal hebt betaald kun je een geschil aanspannen, die ga je winnen. Als je betaald hebt met creditcard of ideal heb je pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:50

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Weinig meer dan geduld hebben vrees ik.

Sowieso niet direct een zaak waar ik ooit zou bestellen:
- geen kvk nummer op de site
- geen contactgegevens anders dan een formulier
- adresgegevens (postbus in Amsterdam) horen bij "Hölscher Solutions" die zijn uitgeschreven uit het KVK

offtopic:
En zijn die R4 kaartjes niet tamelijk illegaal?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Voor 2,49 had je ook achteraf kunnen betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangsta_playa
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-09 21:41
jeroen3 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 09:59:
Vul de tracking code in bij de app "AfterShip". Die werkt meestal wel met hongkong airmail.

Anderzijds, het kan tot 60 dagen (gemiddeld 3 tot 4 weken) duren voordat je pakketje met bulk mail uit hongkong aankomt. Net als dealextreme. Als je met paypal hebt betaald kun je een geschil aanspannen, die ga je winnen. Als je betaald hebt met creditcard of ideal heb je pech.
Ze hebben ook een site hoor: https://www.aftership.com ;)
Ik zou allesinds eerst op deze site het proberen te track en. Lukt het niet: aan postnl vragen.

[ Voor 8% gewijzigd door gangsta_playa op 30-07-2015 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De website aftership geprobeerd, staat ook niet meer op dan dat ik al wist, 4 juli Hongkong verlaten...
PostNL gevraagd, bij hun was niets bekend. Dit ook aan de knul van de klantenservice flascards medegedeeld. Hij beweert dat PostNL mij helemaal geen informatie kan geven omdat de trackcode uit Hongkong komt... Logischerwijs lijkt mij day PostNL die trackcode koppelt aan de nieuwe van NL??

Weer gevraagd voor mijn geld terug en hij blijft maar zeggen dat ze geen geld terug geven tot dat hun pakket retour is gekomen. En zo blijf ik dus bezig.. Ohja, hij gaf ook nog aan dat t pakket altijd zal aankomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:27

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

(jarig!)
*knip* nee dus, pas bij afgeronde bestelling en niet bedoeld als schandpaal/drukmiddel

[ Voor 76% gewijzigd door gambieter op 30-07-2015 14:47 ]

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimmak
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:50
Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:48:
De website aftership geprobeerd, staat ook niet meer op dan dat ik al wist, 4 juli Hongkong verlaten...
PostNL gevraagd, bij hun was niets bekend. Dit ook aan de knul van de klantenservice flascards medegedeeld. Hij beweert dat PostNL mij helemaal geen informatie kan geven omdat de trackcode uit Hongkong komt... Logischerwijs lijkt mij day PostNL die trackcode koppelt aan de nieuwe van NL??

Weer gevraagd voor mijn geld terug en hij blijft maar zeggen dat ze geen geld terug geven tot dat hun pakket retour is gekomen. En zo blijf ik dus bezig.. Ohja, hij gaf ook nog aan dat t pakket altijd zal aankomen..
Je moet zelf bij PostNL een nieuwe trackcode aanvragen. Dus opbellen of een tweet sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

RobertowNL

For your gear!

Probeer de traceercode eens met je postcode op internationalparceltracking.com in te vullen. Soort omnummerdienst van postnl.
Als hij er nu niet is vrees ik inderdaad dat er of ernstige vertraging is of dat hij niet meer aankomt. Blijven zeuren is dan het advies.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Flashcard.es is dacht ik van Bigdennis.nl en al jaren op de markt als het gaat om "homebrew" kaartjes voor de DS. Kijk maar eens op http://bigdennis.nl rechtsonderin een "advertentie" voor flashcard.es.

Vroeger bood Bigdennis de kaartjes zelf direct aan, maar sinds een uitspraak van de rechter ontwijken ze dat door je door te sturen naar Spanje.

Ik heb er een paar jaar geleden besteld (2012) en het was toen snel geleverd.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bovenstaande track website ook geprobeerd, ook helaas zonder resultaat.
Ik lees ook goede reviews.. Mja ik ben de sjaak.. Morgen mail ik maar weer.. Bedankt btw voor jullie reacties!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilaurensnl
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-09 07:23
Als het uit de buitenland komt kan dit langer duren, soms ronde de 14 dagen, maar meestal moet je op 1 maand rekenen. Dit is zonder dat de douanen hem vasthouden, dit kan ook erg lang duren als je pech hebt!

Geduldig zijn, en hopen dat er geen import kosten bij komen :(

[ Voor 9% gewijzigd door ilaurensnl op 31-07-2015 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whelder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-01-2024
Ondanks dat de laatste reactie hier een half jaar oud is, doe ik ook nog even een duit in het zakje: 4 december 2015 R4 kaartje besteld, nog steeds niets ontvangen. Wel herhaaldelijk heen en weer gemail, maar geen oplossing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-09 17:05

Perkouw

Moderator General Chat
kicken is nergens voor nodig
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.