Ik heb sinds mijn upgrade naar Windows 10 (+ een reboot) een heel vreemd probleem. Firefox weigert zowel Facebook als Twitter te laden door certificaatproblemen, met dit in de technische details:
Heeft iemand nog ideeën om dit te fixen? Het is gewoon Firefox 39, zonder addons die hiermee te maken zouden kunnen hebben. In Edge werkt het gewoon wel.
EDIT: het is opeens voorbij gegaan. vreemd.
Ik heb al geprobeerd de browsergeschiedenis te verwijderen en de cache te legen, SiteSecurityServiceState.txt te verwijderen. Facebook/Twitter verschijnen niet in about:permissions, en ook niet in browser history (want die bewaar ik niet), dus deze site vergeten helpt ook niet.facebook.com gebruikt een ongeldig beveiligingscertificaat. Het certificaat wordt niet vertrouwd, omdat het uitgeverscertificaat onbekend is. De server stuurt mogelijk niet de juiste tussencertificaten. Mogelijk dient een extra basiscertificaat te worden geïmporteerd. (Foutcode: sec_error_unknown_issuer)
Heeft iemand nog ideeën om dit te fixen? Het is gewoon Firefox 39, zonder addons die hiermee te maken zouden kunnen hebben. In Edge werkt het gewoon wel.
EDIT: het is opeens voorbij gegaan. vreemd.