Acties:
  • 0 Henk 'm!

• field33P
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:10
Ik heb sinds mijn upgrade naar Windows 10 (+ een reboot) een heel vreemd probleem. Firefox weigert zowel Facebook als Twitter te laden door certificaatproblemen, met dit in de technische details:
facebook.com gebruikt een ongeldig beveiligingscertificaat. Het certificaat wordt niet vertrouwd, omdat het uitgeverscertificaat onbekend is. De server stuurt mogelijk niet de juiste tussencertificaten. Mogelijk dient een extra basiscertificaat te worden geïmporteerd. (Foutcode: sec_error_unknown_issuer)
Ik heb al geprobeerd de browsergeschiedenis te verwijderen en de cache te legen, SiteSecurityServiceState.txt te verwijderen. Facebook/Twitter verschijnen niet in about:permissions, en ook niet in browser history (want die bewaar ik niet), dus deze site vergeten helpt ook niet.

Heeft iemand nog ideeën om dit te fixen? Het is gewoon Firefox 39, zonder addons die hiermee te maken zouden kunnen hebben. In Edge werkt het gewoon wel.

EDIT: het is opeens voorbij gegaan. vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 499970

Ik heb precies hetzeflde probleem. Upgrade gedaan van 8.1 naar win10. Firefox 39 en krijg bij veel sites dezelfde foutcode. Geen idee hou ik het kan fixen

Edit: een Firefox dev: "Thanks for this report! We have confirmed that this is indeed an issue, and are working to identify a fix :)"

Ff wachten op de volgende release dus

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 499970 op 30-07-2015 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 688633

Dit heeft naar mijn idee niets te maken met de windows versie. Ik heb op mijn Windows 7 laptop Fiefox opnieuw geinstalleerd en ik krijg dezelfde melding. Nergens een oplossing te vinden, heel vervelend