Ik zoek een?
Upgrade voor mijn pc. MET NAME DE KOELING EN MEER FPS IN GAMES. Op het moment draai ik een redelijke game pc die alle huidige spellen aankan (niet op ultra though). Doordat ik nu op een kleine kamer zit, waar ik dus game, is het al snel heel warm doordat de pc veel warme lucht uitblaast. Hierdoor krijg ik hoofdpijn en word ik ook misselijk.Ik wil ook de FPs in games opkrikken en de laadtijden versnellen.
Het belangrijkste onderdeel is dat de koeling beter geregeld wordt.
Wat is je budget?
Ongeveer 300-400
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Het merk maakt niet zoveel uit. Als het maar kwaliteit is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige specs zijn:
Mijn vraag is ook waar het aan kan liggen dat mijn PC zoveel warmte uitstraalt. Komt dit puur alleen door mijn grafische kaart of heeft het met ander elementen te maken?
Heb ik een grotere behuizing nodig? Ik heb geen verstand hier verder van.
Mijn systeem is momenteel traag aan het worden, dus een schone installatie van windows (met een upgrade naar 10) zal misschien ook kunnen helpen in snelheid?
Daarnaast: Heb ik een nieuwe processor of moederbord nodig om mijn games sneller te maken? De videokaart is prima lijkt mij. Ik weet niet of deze 2 elementen veel invloed hierop hebben.
Ik heb al een SSD 250gb aangeschaft, deze ga ik binnenkort installeren, maar wou gelijk alles upgraden.
Ik heb verder geen verstand van moederborden en wat compitabel is etc.
Ik weet dat eigen inzet gewaardeerd wordt (met product zoeken), maar ik weet niet zo goed waar het probleem inzit. Vandaar dat ik graag wat hulp wil!
Thx!
Upgrade voor mijn pc. MET NAME DE KOELING EN MEER FPS IN GAMES. Op het moment draai ik een redelijke game pc die alle huidige spellen aankan (niet op ultra though). Doordat ik nu op een kleine kamer zit, waar ik dus game, is het al snel heel warm doordat de pc veel warme lucht uitblaast. Hierdoor krijg ik hoofdpijn en word ik ook misselijk.Ik wil ook de FPs in games opkrikken en de laadtijden versnellen.
Het belangrijkste onderdeel is dat de koeling beter geregeld wordt.
Wat is je budget?
Ongeveer 300-400
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Het merk maakt niet zoveel uit. Als het maar kwaliteit is.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige specs zijn:
- Behuizing: Antec Three Hundered
- Intel(R) Core(TM) i5 CPU 750 @ 2.67GHz
- Moederbord: Gigabyte GA-P55A-UD3
- Processorkoeler: Cooler master hyper TX3
- Voeding: Be Quiet 550W 80+ certified
- Sapphire Radeon R9 200 Series 3072 MB
- Geheugen 8GB
- Microsoft Windows 7 Home Premium Edition Service Pack 1 (build 7601), 64-bit
- 1TB HDD. 100gb HDD
Mijn vraag is ook waar het aan kan liggen dat mijn PC zoveel warmte uitstraalt. Komt dit puur alleen door mijn grafische kaart of heeft het met ander elementen te maken?
Heb ik een grotere behuizing nodig? Ik heb geen verstand hier verder van.
Mijn systeem is momenteel traag aan het worden, dus een schone installatie van windows (met een upgrade naar 10) zal misschien ook kunnen helpen in snelheid?
Daarnaast: Heb ik een nieuwe processor of moederbord nodig om mijn games sneller te maken? De videokaart is prima lijkt mij. Ik weet niet of deze 2 elementen veel invloed hierop hebben.
Ik heb al een SSD 250gb aangeschaft, deze ga ik binnenkort installeren, maar wou gelijk alles upgraden.
Ik heb verder geen verstand van moederborden en wat compitabel is etc.
Ik weet dat eigen inzet gewaardeerd wordt (met product zoeken), maar ik weet niet zo goed waar het probleem inzit. Vandaar dat ik graag wat hulp wil!
Thx!
[ Voor 81% gewijzigd door Pablo11392 op 29-07-2015 14:16 ]
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White