Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• The Fops
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-11 11:04
Beste mede-Tweakers,

Ik zoek een?
Tablet die ik ga gebruiken voor studie om aantekeningen te maken in Word en PDF-bestanden te lezen. Ik wil er dus ook graag een toetsenbord bij, mag ook een bluetooth toetsenbord zijn.
Daarnaast wil ik de tablet aan mijn stage-piano kunnen koppelen en vervolgens live muziek spelen middels MIDI.
De tablet moet minimaal 32GB opslag hebben, of uitbreidbaar geheugen middels micro-SD.

Wat is je budget?
€300-600. Liefst eerder richting 300 dan 600.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zie vaak dat muzikanten de iPad (Air 2) gebruiken, hoogstwaarschijnlijk vanwege de lage latency. Ik vroeg me af of er ook een android tablet te gebruiken is.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb hier een lijstje met audio latency: http://superpowered.com/latency/#axzz3hHBqzMZ8. Ik weet nie hoe up 2 date het lijstje is. Vanaf welke latency-waarde is het storend? En welke tablets blijven dan over?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groet,
Niels

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-11 19:35
Je kunt veel kiezen, maar het hangt vooral af van de apps die je gaat gebruiken wat die bieden aan mogelijkheid en je eigen vindingrijkheid.
Wil je het makkelijk houden, neem een iPad en lift mee op wat de rest gebruikt. Bij issues kun je elkaar helpen.
Wat je lijst betreft, ik zie wisselende waarden voor hetzelfde apparaat, dus er moet daar ook neveneffecten zijn die meespelen.