In welke categorie bij vraag en aanbod hoort dit?

Pagina: 1
Acties:
  • 206 views

• Gamer1120
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-08 09:21
Laatst is Enecsys failliet gegaan. Enecsys leverde onder andere systemen om de opbrengst van zonnepanelen te monitoren. Sinds het faillissement werkt het systeem niet meer. Nu hebben wij zelf ook zo'n systeem, en ik heb eens rondgegoogled. Ik kwam op dit topic uit:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1627615
Nu heb ik het thuis ook aan de praat gekregen met een Raspberry Pi, en dit werkt al 2 weken goed. Nu heb ik gehoord dat er installateurs van zonnepanelen zijn die klachten krijgen van hun klanten over dat het monitoring systeem niet meer werkt. In principe wil ik die mensen graag helpen om ook zo'n systeem met een Pi te installeren. Ik installeer de Pi dan, stuur hem op, en zij sluiten hem aan. Nu heb ik alleen geen idee in welke categorie van Vraag & Aanbod ik dat zou moeten plaatsen. Heeft iemand enig idee? Het gaat eerst om een betatest, om te kijken of het bij andere mensen ook net zo gemakkelijk gaat. Als het bij iemand anders enkele weken goed werkt, dan wil ik dit bij meer mensen installeren.

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 18:37

ATS

Ah, dus je hebt een idee en tools en code geleached vanaf dit forum, en je wil dat commercieel uitbaten, en nu vraag je dit forum om advies hoe dat te doen?

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Dit is sowieso geen vraag voor AZ

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Dit topic is gesloten.