Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Voor mijn afstudeeropdracht heb ik vandaag een interview gehouden en deze opgenomen op mijn Huawei P7. Ik weet dat de opname gelukt is, want ik heb hem stopgezet en zag dat hij 54 minuten heeft opgenomen. Op de één of andere manier heb ik de opname niet goed opgeslagen. Ik kan hem nergens meer vinden. Nu heb ik al op allerlei manieren geprobeerd om de opname terug te krijgen uit het geheugen van mijn telefoon. Ik ben er nu al 4 uur mee bezig, maar zonder resultaat. Ik ben ook geen held met dit soort dingen, maar ook geen digibeet. Ik heb Recuva gedownload, maar hij kan mijn telefoon niet vinden om te scannen. Daarnaast heb ik dr. Phone for Android geprobeerd. Deze vond 23 recorderopnamen, maar ik kon ze niet bekijken, dan moest ik de software kopen. Beetje jammer om te doen, omdat ik niet zeker weet of ik mijn bestand daarmee terug krijg. Daarnaast diverse apps op mijn telefoon geïnstalleerd zoals dumpster etc.Die werken alleen als de app al op de telefoon stond toen de opname niet werd opgeslagen. Weet iemand een goede en gratis manier om mijn interview terug te vinden? Mijn dank zou heeeeeel groot zijn! Ik heb op het forum gezocht naar topics over dit onderwerp, maar kon het niet vinden.

Groet, Mariska