Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows 10

Pagina: 1
Acties:

• Jack77
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-10 10:53
Dag redactie,

In het Windows 10 artikel wordt in de concludie de vraag gesteld of je moet upgraden. In het korte antwoord daarop wordt m.i. Voorbij gegaan aan de vraag of je third-party software gebruikt en of die wel compatibel is. Bij de overstap van Win7 naar Win8 heb ik zelf bvb. opnieuw software moeten kopen omdat de versie die ik gebruikte niet compatibel was en er geen gratis upgrade beschikbaar bleek.

Los daarvan leek de Win8 upgrader ook niet goed overweg te kunnen met mijn RAID opstelling, maar dat kan ik niet 100% hardmaken.

Daarnaast heb ik nog vragen in verband met multiple desktops. Is het mogelijk om 2 sessies van eenzelfde applicatie open te hebben, maar op een andere desktop? En kan Office daar goed mee om? Want soms is het een hassle om in Office documenten te openen in verschillende applicatiesessies.

BTW, kan je ook applicatiesessies van de ene desktop naar de andere verplaatsen?

Alvast dank voor jullie aandacht.

[ Voor 27% gewijzigd door Jack77 op 29-07-2015 08:04 ]

• Warpozio
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21-11 15:18
Misschien ook aandacht schenken aan de door Ars Technica aangehaalde slechte afwerking van bepaalde standaard applicaties zoals notepad

Zie screenshot Ars Technica:
http://cdn.arstechnica.ne...-notepad-crop-640x140.png