Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verkeerde versie

Pagina: 1
Acties:

• josvane
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 06:01
in het artikel over Windows 10 op pagina 3 staat deze alinea

Zoals eerder beschreven kent Windows 10 minder varianten dan Windows 8.1, wat bij upgraden voor wat verwarring kan zorgen. Dat Windows 7 Basic en Home Starter bij een upgrade omgezet worden in Windows 10 Home ligt voor de hand, maar ook 7 Home Premium wordt 8 Home en niet 8 Professional. Overigens kunnen niet alle Windows-versies bijgewerkt worden: Windows 7 Enterprise, Windows 8/8.1 Enterprise en Windows RT/RT 8.1 vallen buiten de boot.

Home 7 premium wordt windows 8, moet dit niet 10 zijn

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Er staat ook vermeld dat je niet eenvoudig de default search engine van Edge kunt wijzigen.

Ik heb dit gisteren nog op mijn eigen pc gewijzigd, gewoon door naar de settings van Edge te gaan en daar google te kiezen.

Er is dus geen "workaround" nodig volgens mij.

https://wren.co/join/Devian

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:12

WoutF

Hoofdredacteur
josvane schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 06:08:
in het artikel over Windows 10 op pagina 3 staat deze alinea

Zoals eerder beschreven kent Windows 10 minder varianten dan Windows 8.1, wat bij upgraden voor wat verwarring kan zorgen. Dat Windows 7 Basic en Home Starter bij een upgrade omgezet worden in Windows 10 Home ligt voor de hand, maar ook 7 Home Premium wordt 8 Home en niet 8 Professional. Overigens kunnen niet alle Windows-versies bijgewerkt worden: Windows 7 Enterprise, Windows 8/8.1 Enterprise en Windows RT/RT 8.1 vallen buiten de boot.

Home 7 premium wordt windows 8, moet dit niet 10 zijn
Gefixt.
Devian schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 07:50:
Er staat ook vermeld dat je niet eenvoudig de default search engine van Edge kunt wijzigen.

Ik heb dit gisteren nog op mijn eigen pc gewijzigd, gewoon door naar de settings van Edge te gaan en daar google te kiezen.

Goed gespot! tot vorige week was dit nog wel nodig, ze zullen ergens de laatste dagen wel een update gepushed hebben. Heb het stukje maar weggehaald :)

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Devian schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 07:50:

Met als aanvulling dat je eerst Google.nl moet openen voor die instelling de mogelijkheid geeft Google toe te voegen als zoekmachine. Liep ik net tegenaan.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde