Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ASUS N751JX-T7071H Extra hard disk

Pagina: 1
Acties:

• FrietzakNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01:30
Hallo,

De laatste tijd heb ik zitten zoeken naar een laptop en deze heb ik dan ook gevonden. Het probleem is dat ik alleen niet weet of er een mogelijkheid is om er een extra HDD/SSD in te zetten. Het gaat om de volgende laptop: http://tweakers.net/pricewatch/449033/asus-n751jx-t7071h/specificaties/

Zelf heb ik al op het internet gezocht en heb ik dit forum doorgekeken. Ook heb ik nog de bestbuyguide van april doorgekeken en daar stond een soort gelijke laptop van asus in alleen dan de N75JK serie. Bij deze laptop was te zien dat er wel een extra 2,5"" bay beschikbaar is. Om deze reden heb ik het idee dat de laptop die ik gevonden heb ook de mogelijkheid bied om er een extra schijf in te zetten.

Buiten de extra bay ben ik ook benieuwd of er genoeg SATA aansluitingen beschikbaar zijn op de laptop om een extra schijf aan te sluiten. Dit heb ik jammer genoeg nergens kunnen vinden en ook niet op de ASUS website.

Hopelijk zit er hier iemand tussen die mij er meer over kan vertellen. Alvast bedankt.

[ Voor 6% gewijzigd door FrietzakNL op 28-07-2015 22:28 ]

• Mihailo
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-11 08:34
Hoi,

Ik heb ook interesse in een Asus N751JX-T7102H om daar een extra ssd in te plaatsen.
Op notebookcheck kan je een review bekijken van een Asus N751JX-T4056H. Bij deze laptop is het wel mogelijk om een 2de ssd/hdd te plaatsen. Dus ik denk dat dit met alle N751JX modellen zou moeten lukken.

Grtz

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:35

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
FrietzakNL schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 22:26:
Bij deze laptop was te zien dat er wel een extra 2,5"" bay beschikbaar is. Om deze reden heb ik het idee dat de laptop die ik gevonden heb ook de mogelijkheid bied om er een extra schijf in te zetten.
Als ik in de handleiding op pagina 89 kijk, dan lijkt het erop dat deze laptop geen 2 2.5" bays heeft.

Je zou eventueel wel de DVD-drive kunnen vervangen voor een hdd cage. En volgens de specificaties gegeven in jou link kan er ook nog een PCIe SDD van 256GB / 512GB geplaatst worden.

• FrietzakNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01:30
Ben uiteindelijk toch overgegaan naar een andere laptop aangezien het geheugen wat erin zat ook te weinig was. Heb nu een laptop met een 7200 RPM Schijf, 256 GB SSD en 16 GB ram.