Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• pyro-tukker
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-11 13:23
Sinds vandaag start mijn samsung galaxy SII niet meer op. Hij blijft de hele tijd staan bij: "android is upgrading". Hij heeft een halve dag aangestaan, maar hij komt steeds niet verder. Daarnaast heb ik ook al geprobeerd de mobiel in save modus op te starten (lukte niet) en heb ik de batterij al een paar keer eruit gehaald. Alles helpt tot nu toe niet.

Hieronder een plaatje van wat ik zie:

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.com/a/img901/5779/QwzqVD.jpg

Het is een hele oude mobiel (gekocht in Korea) en eigenlijk staat er niks bijzonders op. Echter ik heb in whatsapp/kakaotalk (aziatische whatsapp) een paar telefoonnummers staan die ik absoluut niet kwijt wil raken.

Iemand een oplossing? Ik was al van plan snel een nieuwe mobiel te kopen, echter ik zou heeel graag nog die telefoon nummers terug krijgen. (die nummers zijn ook niet opgeslagen op de SIMkaart,aangezien ik er geen SIM in had)

Alvast bedankt voor jullie hulp :)

• Galinsky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online

Galinsky

--------->

Er blokkeert een bepaalde app bij jou. Doe de telefoon uit. Houd de aan knop ingedrukt met volume toets omhoog of omlaag probeer allebei een keer en probeer iets te vinden over fixing permissions, clear dalvik cache en doe dit.

• pyro-tukker
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-11 13:23
Een beetje late reactie.

Niks lukte, uiteindelijk heb ik een factoryreset moeten doen -.-

Toch bedankt voor je hulp!