Probleem: ontbreken windows logo in systeemvak

Pagina: 1
Acties:
  • 267 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scarco
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 28-03-2019
Terwijl je weleens hoort zeggen hoe krijg ik dat windows logo weg uit het systeemvak, is dat logo (waarmee je een upgrade naar Windows 10 zou kunnen reserveren) op mijn laptop nog steeds niet aanwezig.
Mijn laptop is voorzien van een op x64-gebaseerde – Pentium ® Dual-Core CPU T 4300 2,1 Ghz processor en heeft een fysiek geheugen van 4 GB en een vrije ruimte op C:\ 120 GB.
Deze laptop voldoet m.i. dan ook wel aan de eisen om de installatie van Windows 10 mogelijk te maken.
Het huidige besturingssysteem is Windows 7 Home Premium – SP1 Build 7601 en ook geeft het systeem aan dat alle updates zijn geïnstalleerd.
Wel heb ik gezien dat de installatie van enkele updates mislukt zijn, maar die lijken niet relevant. Het afgelopen jaar waren dat: KB2310138 op ‎14/7/15 en KB2952664 op 19/‎10/14.
Wat kan hiervan de oorzaak zijn en wat kan ik doen om om een reservering voor windows te verkrijgen?
Graag jullie reacties,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:44

DarkSide

theres no place like ::1

Een reservering is denk ik niet echt meer nodig.
Na de 29e wordt straks alles wel vrij gegeven. Of kan je straks wel een ISO downloaden om hem alsnog te upgraden.

Als je echt niet kunt wachten. Kun je ook even googlen wat de reden kan zijn dat je geen icoon krijgt.
Er zijn best veel hits hier over.
Deze bv.

Staan wat tips in e.d.
Misschien dat de MS analyzer toch vermoed dat het systeem niet direct geschikt is.
In dat geval komt het icoon later.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:40

TheVMaster

Moderator WOS
Alle vragen in verband met upgrade/installatie van Windows 10, graag in dit topic :[Windows 10] Installatie en Upgrade Uitdagingen

[ Voor 14% gewijzigd door TheVMaster op 28-07-2015 22:26 ]

Dit topic is gesloten.