Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Mijn LG Nexus 5 loopt langzaam maar heel zeker vol. Vooral de spotify app neemt veel intern geheugen in beslag.

Nu viel mij op dat als ik afspeellijsten offline beschikbaar (gedownload) heb en deze daarna niet langer offline beschikbaar maak of verwijder, er geen ruimte op mijn Nexus vrijkomt.

Tevens lijkt Spotify steeds meer geheugen in te nemen, zonder veranderingin afspeellijsten.

Het betekent ook, dat als ik nummers verwijder en vervolgens weer download, ik meer geheugen kwijt ben dan voorheen, terwijl feitelijk niets is veranderd.

Vraag is dus: hoe maak ik mijn spaarzame GB's weer vrij van een deel van de Spotify library?

Alvast bedankt

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Instellingen --> Apps --> Spotify --> gegevens wissen
Heb het 1x gedaan en toen was het weer leeg.

Johann Sebastian Bach

Verwijderd

Topicstarter
En behoud ik dan wel alle afspeellijsten?

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-11 09:33
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 22:32:
En behoud ik dan wel alle afspeellijsten?
Ik zou bijvoorbeeld gewoon DiskUsage installeren en kijken in welke map die files staan en deze dan verwijderen.

Nickname does not reflect reality

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Je afspeellijsten staan gewoon in je profiel. Als je op een ander device inlogt heb je die ook gewoon.

Verwijderd

Topicstarter
Ok. Ik ga dat proberen. Op zijn minst vreemd dat als je downloads wist, deze blijkbaar opgeslagen blijven. Dan kun je net zo goed alles offline beschikbaar houden

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:01:
Ok. Ik ga dat proberen. Op zijn minst vreemd dat als je downloads wist, deze blijkbaar opgeslagen blijven. Dan kun je net zo goed alles offline beschikbaar houden
Spotify storage is een cyclische cache. Wel zo prettig als je 3x achter elkaar het zelfde nummer luistert.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Pagina: 1