Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

aanschaf nieuw laptop tussen 600,- tot 800,-

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik zou enorm geholpen zijn als jullie met mij mee kunnen denken over wat voor laptop ik aan moet gaan schaffen. Ik heb geen voorkeur voor een merk.

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?

Het is een laptop voor met name thuisgebruik. Oa. tekstverwerking. Ik internet veel, met meerdere schermen naast elkaar. Ook kijk ik vaak films (via de laptop op de televisie) en zal er veel muziek op de laptop komen te staan. Geen ingewikkelde games. Mogelijk zet ik er een spraakherkenningsprogramma op ivm RSI klachten.

Wat is je budget?
[i]Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

600,- tot 800 euro. Liever richting de 600,-. Ik vind het moeilijk inschatten of het toch slimmer is om net wat meer geld uit te geven, aangezien ik wel een aantal jaren de laptop wil gebruiken. Ook vind ik het erg irritant als de laptop te langzaam is. Misschien kunnen jullie meedenken wat iemand met dit soort gebruik nodig heeft in een laptop? Ik heb hier niet veel verstand van maar ik zat zelf hier aan te denken:
i5 processor
15.6 inch scherm
8 gb intern
500 gb harddrive? of meer?
liefst SSD

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
[i]Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

Met name thuisgebruik, het is wel fijn om niet altijd een stopcontact in de buurt te moeten hebben. Al houdt mijn huidige laptop het een kwartier vol, dus het is al snel een vooruitgang met nu.

Alvast heel erg bedankt voor het meedenken.

Groet Floor