Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vmware Workstation geen WIFI bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11 21:08
Goedenavond,
ik gebruik vmware workstation op mijn laptop.
Binnen Vmware gebruik ik bridge-mode tussen mijn wifi/internal nic en de virtuele NIC.
Wanneer ik mijn laptop herstart moet ik echter altijd handmatig verbinding maken met het WIFI sinds vmware workstation zo geconfigureerd.

Ik heb hier online geen oplossing voor gevonden.

Iemand die hier een oplossing voor weet?

• pitchdown
iemand?

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Dit hoort niet echt thuis in SWS hé. In CSA is de kans groter op antwoord - daar loopt ook meer volk rond.

OT: het is mij nogal onduidelijk. Je laptop heeft WLAN en je virtuele NIC hangt aan gebridged aan die WLAN. Maar je zegt ook dat je je verbinding met WLAN manueel moet doen na heropstarten van je laptop. Wat heeft dat laatste nu eigenlijk met VM Workstation te doen? :s

• pitchdown
YellowOnline schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 17:52:
Dit hoort niet echt thuis in SWS hé. In CSA is de kans groter op antwoord - daar loopt ook meer volk rond.

OT: het is mij nogal onduidelijk. Je laptop heeft WLAN en je virtuele NIC hangt aan gebridged aan die WLAN. Maar je zegt ook dat je je verbinding met WLAN manueel moet doen na heropstarten van je laptop. Wat heeft dat laatste nu eigenlijk met VM Workstation te doen? :s
Dat laatste speelt alleen als vmware workstation geïnstalleerd is. Zonder VMware workstation speelt dit issue niet.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:17

TheVMaster

Moderator WOS
MOVED >> CSA