Ik heb vorig jaar eentje op de HCC dagen gekocht, Of eigenlijk 3 maar heb er 2 weer doorverkocht
150 piek!! Zal zo ff wat plaaten posten!!!
Dichtbij

Ver

In het donker

Doos

Achterkant pc.
Van onder naar boven:
Doorluskrt NewQ gold.
Netwerkkrt1.
Netwerkkrt2.
geluidskrt
Dichtbij
Ver
In het donker
Doos
Achterkant pc.
Van onder naar boven:
Doorluskrt NewQ gold.
Netwerkkrt1.
Netwerkkrt2.
geluidskrt
Advanced sheep-counting strategies
Ik heb em zaterdag ook in werking gezien 
Kan ik eigenlijk me koptelefoon daarmee versterken ??
Ik moet namelijk jumpers op me dmx x-fire omzetten als ik em op me geluidskaart aan wil sluiten...
En kan ik ook beide tegelijk gebruiken, koptelefoon en speakers, of moet ik dan een splitter gebruiken?
Ik moet namelijk jumpers op me dmx x-fire omzetten als ik em op me geluidskaart aan wil sluiten...
En kan ik ook beide tegelijk gebruiken, koptelefoon en speakers, of moet ik dan een splitter gebruiken?
je hebt verschillende versies van de NewQ
zoals de Gold en de Platinum versie.
persoonlijk vind ik de platinum veel mooier =]
zoals de Gold en de Platinum versie.
persoonlijk vind ik de platinum veel mooier =]
Computerbeurzen, zag er laatst op de PC-discount beurs in zuidlaren nog een paar staan. Is idd wel cool om te hebben.
The cyclographing developer
klopt!, was de platinum en koste iets rond de 300 geloof ik. Was achter in de zaal in de linker hoekOp dinsdag 19 juni 2001 19:44 schreef Potatoman het volgende:
Computerbeurzen, zag er laatst op de PC-discount beurs in zuidlaren nog een paar staan. Is idd wel cool om te hebben.
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Ik voorzie grote strooptochten van wanhopige tweakers over computerbeurzen, op zoek naar de ware, de enige.... leveraar van NewQ gold and platinum Equalizers....
(hmmm it would include me.... the search for the NewQ
)
(hmmm it would include me.... the search for the NewQ
Oké, er zit een versterkertje voor je koptelefoon in, en die kun je op de voorkant aansluiten. Het is een normaal uitgangsnivea van een walkman ofzoo. Als je koptelefoon is ingeplugd, worden je boxen uitgeschakeldOp maandag 18 juni 2001 18:20 schreef Tha_Roeltje het volgende:
Ik heb em zaterdag ook in werking gezien
Bestuh!!
Nu nog ff zo'n ding ergens vandaan halen (en het geld om em te betalen!, heb ook een monitor nodig...)
Kan wel, ik heb in ieder geval Golds gezien ergens linksmidden.Op dinsdag 19 juni 2001 19:52 schreef psygho het volgende:
[..]
klopt!, was de platinum en koste iets rond de 300 geloof ik. Was achter in de zaal in de linker hoek
The cyclographing developer
Pagina: 1