Verwijderen review Xantios over bernie 2009

Pagina: 1
Acties:
  • 474 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bernie2009
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-09 06:24
Xantios heeft een wraakreview over mij geschreven omdat ik een product niet wilde versturen en geen verpakkingsmateriaal voorhande had. Details zijn te lezen in mijn review over hem.

Het is volgens de regels op tweakers verboden om een review te schrijven wanneer er GEEN verkooptransactie heeft plaatsgevonden.

Ik verzoek de moderator(s) dan ook om zijn review over mij te verwijderen. Uiteraard kan dan ook mijn review over hem worden verwijderd. Het gaat om de review over de monitor LG 25UM65-P Zwart aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:39

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Done :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bernie2009
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-09 06:24
Dank u.

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruikers.