Ten eerste van harte welkom in 'mijn' nieuwe forumpje. Aangezien dit een nieuw forum is was het vrij moeillijk om vast te stellen wat de veelgestelde vragen zullen worden (FAQ)...in de huidige FAQ staan dan ook voornamenlijk dingen die op de policy staan...mijn vraag aan jullie is wat willen jullie in de FAQ? Wat zijn handige URLs voor bijvoorbeeld PDA software? Etc.. Ohja...geen warez natuurlijk
.
Verwijderd
Hoe zit het met de verschillen met Internet&Telefonie m.b.t. bijv. gsm's ? En de verschillen met Audio, Video & HiFi m.b.t. mp3-spelers etc?
Verwijderd
www.wannahaves.nl
www.pdashop.nl (is wel verkoop, maar staan links naar software-updates voor PDA's)
www.portablegear.nl
www.pdashop.nl (is wel verkoop, maar staan links naar software-updates voor PDA's)
www.portablegear.nl
Doorwerken jij!Op maandag 18 juni 2001 16:00 schreef j3p het volgende:
awww lief!
sja.. dit is dus een beetje een verzameling van andere forums?? want de meeste dingen die hier horen vallen dus al wel onder een andere forumpje??? maar wel een goed idee.. ik ben altijd wel opzoek naar nuttelozen dingen om me geld aan uit te geven
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
GSM's horen in Internet & Telefonie...zoals ook in de FAQ staat....portable mp3 spelers horen hier denk ik...en de wat serieuzere AV shit hoor gewoon in [url="/listtopics.php/9"]Audio, Video & HiFi Forum[/url]...zoals ook in de FAQ staat...bedenk goed waar het het meest past.Op maandag 18 juni 2001 16:00 schreef nognix het volgende:
Hoe zit het met de verschillen met Internet&Telefonie m.b.t. bijv. gsm's ? En de verschillen met Audio, Video & HiFi m.b.t. mp3-spelers etc?
Dat staat overigens ook duidelijk in de forumomschrijving, maar die zullen de meesten wel uit hebben staan.
Wat is nou de afkorting voor dit forum?
Als ik bijv. wat in SU wil posten, zoals bijv. in dit topic, deed ik ervoor GAD, zoals ook in de Active Topics lijst het Gadget Talk forum wordt genoemd. Maar havana meldde daar dat dat niet de juiste afkorting is...dus wat is nou de afkorting?
Als ik bijv. wat in SU wil posten, zoals bijv. in dit topic, deed ik ervoor GAD, zoals ook in de Active Topics lijst het Gadget Talk forum wordt genoemd. Maar havana meldde daar dat dat niet de juiste afkorting is...dus wat is nou de afkorting?
kvind het best maar waarom staat er dan in de Active Topics list voor Gadget Talk = GAD?Op maandag 18 juni 2001 16:49 schreef Courage het volgende:
Gadget Talk... afkorting ? Mwoa. Gokje. GT
Verwijderd
wilde ik ook toenstraks, totdat ik zag dat hij er nog 1 heeft! nouja, stiekem toch nog gefeliciteerd dan:)
bij deze dan..hoewel ik al sinds gisterenavond zit te refreshen 
<offtopic>
eej _Sanniej_ btw long time nog speak
</offtopic>
<offtopic>
eej _Sanniej_ btw long time nog speak
</offtopic>
"You're only as good, as what you did last week."
Verwijderd
leuk initiatief, dit nieuwe forum. wat is er nou leuker dan over lekkere dure hebbedingetjes te praten? waar je op dat moment toch geen geld voor hebt.
Heheh...
McVirusS' (toekomstige?) vriendin: "Hee, wat doet die Playboy hier? Ik dacht dat je die interviews niks aan vond?"
McVirusS: "Nee, tegenwoordig heb ik 'm voor de leuke gadgets die erin staan!"
McVirusS' (toekomstige?) vriendin: "Hee, wat doet die Playboy hier? Ik dacht dat je die interviews niks aan vond?"
*grijns*Op maandag 18 juni 2001 20:20 schreef dextertje het volgende:
Heheh...
Bedankt allemaal
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Men moet het denken bijbrengen, niet wat al gedacht is. ~C. Gurlitt
moet het nie de size of their toys zijn
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Nah, we zijn hier toch yuppen onder elkaar
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Verwijderd
Deze is ook wel interessant:
http://www.primeuser.com
En er schijnt één of gadgetblaadje uit tekomen binnenkort (of nu al?), genaamd Groovy...
Alleeh, in België toch.
En er schijnt één of gadgetblaadje uit tekomen binnenkort (of nu al?), genaamd Groovy...
hey mcvirus, mooi man. Doen we ook aan APS camera's of alleen digitaal ??
Verwijderd
LOL @ Reefer !!Op dinsdag 19 juni 2001 01:08 schreef Reefer het volgende:
moet het nie de size of their toys zijn
Hey, zie net dat er een nieuw forum bij is gekomen. Gefeliciteerd en suc6 McVirusS met je nieuwe forum
Nieuw, nu met Twitter
Verwijderd
/offtopic
hey owhen:) idd, long time no speak, achja, drukdrukdruk, spreek je nog wel op icq
xfile: lukt al aardig met die posts huh?
hey owhen:) idd, long time no speak, achja, drukdrukdruk, spreek je nog wel op icq
Verwijderd
Heb dat blaadje gekocht. Ik ben ook wel een beetje een Wannahave, ben alleen momenteel een Hebbegeengeld... ach jah. Blaadje stonden wel aardig leuke dingentjes in. Maar was redelijk saai, alleen maar artikeltjes over dingentjes die toch te duur waren. In Maxim en FHM staan er ook wel wat in, maar dan maar een paar en staan er ook nog andere artikelen in. Das wel beter dan die Groovy. Maxim en FHM roelen.Op dinsdag 19 juni 2001 03:21 schreef M&M het volgende:
Deze is ook wel interessant:
En er schijnt één of gadgetblaadje uit tekomen binnenkort (of nu al?), genaamd Groovy...Alleeh, in België toch.
[dilemma mode]Op maandag 18 juni 2001 16:04 schreef McVirusS het volgende:
[..]
GSM's horen in Internet & Telefonie...zoals ook in de FAQ staat....portable mp3 spelers horen hier denk ik...en de wat serieuzere AV shit hoor gewoon in [url="http:///listtopics.php/9"]Audio, Video & HiFi Forum[/url]...zoals ook in de FAQ staat...bedenk goed waar het het meest past.
En GSM's met ingebouwde MP3 speler
[/dilemma mode]
Op dinsdag 19 juni 2001 18:25 schreef _Sanniej_ het volgende:
/offtopic
Joh, nog meer offtopic
BTW: kijk ff naar jezelf
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Om weer ontopic te komen; McVirusS is met ingang van vandaag HGA General Chat, en derhalve AntonT's opvolger. (AntonT zelf blijft op de achtergrond actief als Admin trouwens)
Daarom ben ik vanaf vandaag aanspreekpunt voor Gadget Talk, naast V&B. Voor de rest blijf ik vooral opperhoofd Harde Waren.
Daarom ben ik vanaf vandaag aanspreekpunt voor Gadget Talk, naast V&B. Voor de rest blijf ik vooral opperhoofd Harde Waren.
*snif*
Ik zal hier btw gewoon nog regelmatig modereren en reageren.....maar aanspreekpunt is met ingang van vandaag inderdaad Kaj.
Ik zal hier btw gewoon nog regelmatig modereren en reageren.....maar aanspreekpunt is met ingang van vandaag inderdaad Kaj.
Verwijderd
Effe deze topic omhoog.
Ben van mening dat er in de faq eigenlijk nog een paar meest gebruikte linkjes moeten komen:
Voor alle pda zooi: http://www.pdastreet.com
Iemand anders nog toevoegingen?
Ben van mening dat er in de faq eigenlijk nog een paar meest gebruikte linkjes moeten komen:
Voor alle pda zooi: http://www.pdastreet.com
Iemand anders nog toevoegingen?
Pagina: 1