Het lijkt me wel leuk om onder een vriendenclub een soort SMSmail te lanceren. Nu mailen we allemaal met elkaar en dan replyed iedereen gewoon to all. Het lijkt me leuk om nu via internet een sms bericht in te typen en dat dat dan automatisch bij iedereen terecht komt (8 personen). Uiteraard moet het ook mogelijk zijn om vanaf een mobiele telefoon te reageren zo dat dit smsje ook weer bij iedereen terecht komt.
Ik heb het geprobeert om een soort icq server te draaien (ik heb een vaste verbinding en een vast ip-adres), maar het probleem bij icq zit hem in het feit dat inkomende berichten niet doorgestuurt kunnen worden. Als dat kan zou je ze naar 8 genie emailadressen kunnen sturen en dan komen ze vanzelf weer bij iedereen terecht.
Dus als iemand een idee heeft hoe je dit voor elkaar kunt krijgen hoor ik het graag.
Ik heb het geprobeert om een soort icq server te draaien (ik heb een vaste verbinding en een vast ip-adres), maar het probleem bij icq zit hem in het feit dat inkomende berichten niet doorgestuurt kunnen worden. Als dat kan zou je ze naar 8 genie emailadressen kunnen sturen en dan komen ze vanzelf weer bij iedereen terecht.
Dus als iemand een idee heeft hoe je dit voor elkaar kunt krijgen hoor ik het graag.