Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

SMS rondje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt me wel leuk om onder een vriendenclub een soort SMSmail te lanceren. Nu mailen we allemaal met elkaar en dan replyed iedereen gewoon to all. Het lijkt me leuk om nu via internet een sms bericht in te typen en dat dat dan automatisch bij iedereen terecht komt (8 personen). Uiteraard moet het ook mogelijk zijn om vanaf een mobiele telefoon te reageren zo dat dit smsje ook weer bij iedereen terecht komt.

Ik heb het geprobeert om een soort icq server te draaien (ik heb een vaste verbinding en een vast ip-adres), maar het probleem bij icq zit hem in het feit dat inkomende berichten niet doorgestuurt kunnen worden. Als dat kan zou je ze naar 8 genie emailadressen kunnen sturen en dan komen ze vanzelf weer bij iedereen terecht.

Dus als iemand een idee heeft hoe je dit voor elkaar kunt krijgen hoor ik het graag.

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zag vandaag op TV een reclame van KPN, dat je met 1 smsje al je vrienden/collega's tegelijk kon SMSen.

Waarschijnlijk sms je dan gewoon naar 1 nummer en dat stuurt het door naar alle personen.

Misschien staat er wat over op kpn.nl ofzo...

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op maandag 18 juni 2001 15:53 schreef mhzeater het volgende:
... Als dat kan zou je ze naar 8 genie emailadressen kunnen sturen en dan komen ze vanzelf weer bij iedereen terecht.

Dus als iemand een idee heeft hoe je dit voor elkaar kunt krijgen hoor ik het graag.
Als je SMS to email doet (email <> emailadres <> tekst) naar een mailbox die forwarding doet, dan zou je het voor elkaar kunnen krijgen.
Wellicht kun je zelfs je mailprog (OE kan dat) gewoon aan laten staan en met een berichtregel werken ( if $sender == smsadres Then FORWARD ----> lijst met adressen ofzo)..

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Kpn is niet echt een optie.

Wat voor een programmaatje zou ik dan moeten draaien? Ik heb weinig verstand van emailservers.

• keesmo
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ik weet het niet meer zeker, maar ik geloof dat dit ook kan bij www.mtnsms.com

keesmo.nl 100% snowboarden

Verwijderd

try celbbuddys @ www.cellbuddys.com. Plakken en knippen en versturen maar. Works great!
Pagina: 1