Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
naar een mATX behuizing. Zelf heb ik de pricewatch doorgespit en ben tot de conclusie gekomen dat een Fractal Design Core 1000 USB 3.0 wellicht de beste optie is. Ook gekeken naar de Corsair 200 (vind ik niet zo mooi) en de Sharkoon CA-M Zwart (inbouwen lastig volgens reviews). Het liefst een zwarte behuizing die USB 3.0 aansluitingen op de frontpanel heeft een redelijke airflow heeft en degelijk gebouwd is.
Graag zie ik jullie adviezen tegemoet over de behuizing en over de andere onderdelen (onder in de lijst) die ik erbij wil plaatsen.
Wat is je budget?
Maximaal rond de 70 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeuren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Via V&A heb ik een upgrade set gekocht bestaande uit een i5 2400 processor plus stock koeler, 8GB intern geheugen en moederbord. Zelf heb ik nog een voeding liggen (volgens mij een Corsair van de 550 watt).
Ik zoek een?
naar een mATX behuizing. Zelf heb ik de pricewatch doorgespit en ben tot de conclusie gekomen dat een Fractal Design Core 1000 USB 3.0 wellicht de beste optie is. Ook gekeken naar de Corsair 200 (vind ik niet zo mooi) en de Sharkoon CA-M Zwart (inbouwen lastig volgens reviews). Het liefst een zwarte behuizing die USB 3.0 aansluitingen op de frontpanel heeft een redelijke airflow heeft en degelijk gebouwd is.
Graag zie ik jullie adviezen tegemoet over de behuizing en over de andere onderdelen (onder in de lijst) die ik erbij wil plaatsen.
Wat is je budget?
Maximaal rond de 70 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeuren.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Via V&A heb ik een upgrade set gekocht bestaande uit een i5 2400 processor plus stock koeler, 8GB intern geheugen en moederbord. Zelf heb ik nog een voeding liggen (volgens mij een Corsair van de 550 watt).
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 2400 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | MSI H67MA-E35 (B3) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Fractal Design Core 1000 USB 3.0 | € 32,95 | € 32,95 |
| 1 | Logitech K120 (Internationaal) | € 8,95 | € 8,95 |
| 1 | Logitech RX250 (Zwart) | € 7,50 | € 7,50 |
| 1 | Kingston HyperX Genesis KHX1333C7AD3K2/4G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus DRW-24F1ST Zwart | € 13,42 | € 13,42 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 81,95 | € 81,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 192,72 | |