Axewi schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 16:25:
De link gaat rechtstreeks naar jouw checkout sessie, haal die dus even weg.
Ja dan word het contact opnemen met iracing, je zou kunnen proberen of je een giftcard kan kopen en deze vervolgens zelf gebruiken. Wat je aangeeft nu is exact hetzelfde als Corset al zei hierboven.
Die giftcard heb ik zelf net geprobeerd, dat werkt dus niet en krijg je alsnog de vraag voor de CC. Ik pak die van mijn vriendin, maar op deze manier heeft Paypal weinig nut voor iRacing
Edit:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
scroeffie schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 15:06:
hoi ik wil graag een abo nemen op iracing via paypal dat lukt tot en met het laatste scherm waarbij er gevraagd word om credit card gegevens die ik natuurlijk niet heb omdat ik wil betalen met paypal
waar ook gegevens van mij staat wat kan ik hier aan doen of doe ik iets fout
mvg soufian

Axewi schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 16:25:
De link gaat rechtstreeks naar jouw checkout sessie, haal die dus even weg.
Ja dan word het contact opnemen met iracing, je zou kunnen proberen of je een giftcard kan kopen en deze vervolgens zelf gebruiken. Wat je aangeeft nu is exact hetzelfde als Corset al zei hierboven.
Ik had het fout, een gift card werkt dus wel!
Je moet alleen onder
my account de optie
use iRacing.com™ Credits and Dollars toward my subscription onder
preferences aanzetten. Vervolgens je account renewen en de gift card van bedrag x invullen.
[
Voor 51% gewijzigd door
R0y. op 11-08-2015 12:15
]