Website Mentor

Pagina: 1
Acties:
  • 368 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernhard1990
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-12-2022
Hi,

Al een tijd loop ik rond met het idee om een website te gaan ontwikkelen waarop een dienst afgenomen kan worden.

Ik heb mijn stoute schoenen aan getrokken en ben begonnen. Na wat cursussen Drupal en Wordpress lukt het mij niet om de gewenste website te ontwikkelen. Omdat ik 40 uur werk doe ik het als een hobby voor in de avonduurtjes.

Omdat ik momenteel vast loop maar toch erg in het idee geloof ben ik benieuwd of er een plek is waar je in contact kan komen met een soort 'website mentor'.

Benieuwd naar jullie reacties.

Bernhard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Web-Brielle
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Bernhard,

Wat voor mentor zoek je dan?
Die je helpt met problemen en je advies geeft?
Is namelijk nogal een breed begrip :P

[ Voor 25% gewijzigd door NMe op 28-07-2015 14:11 ]

2x BambuLab X1CC 3D Printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Een website is niet iets dat je even in elkaar klikt, het is niet voor niets dat mensen er gewoon hun full-time baan van maken. Als je iets wilt dat je niet kunt met de standaard pakketten met bijbehorende plugins, dan zou ik je aanraden om het werk (deels) uit te besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wat jij wil bestaat vast - tegen uurloon.

Ik denk niet dat er veel mensen op zitten te wachten om een absolute beginner aan het handje te nemen, maar je kan het altijd proberen op Vraag & Aanbod.

Aangezien je geen gerichte vraag hebt is dit in elk geval sowieso geen topic voor GoT. Zie De Quickstart. We willen je best helpen als je een keer een vraag hebt, maar dat kan dan in losse topics, met die gerichte vraag helemaal uitgeschreven. Niet op deze manier. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.