P3 bijna even groot als ding zelf
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Bericht hierboven
Verwijderd
Kzou het best wel willen hebben handig om ergens mee heen te nemen
Uit of in elkaarOp maandag 18 juni 2001 15:52 schreef Floris Diemel het volgende:
Dat doet me er aan denken, ik moet dat ding nog terugbrengen
Er is toch nog geen GAD Faq dus alles mag hierOp maandag 18 juni 2001 15:49 schreef bakdozium het volgende:
nuttig of niet.
Edit: Nu wel dus
Wellus, die heb ik net neergezetOp maandag 18 juni 2001 15:52 schreef Webgoodie het volgende:
[..]
Er is toch nog geen GAD Faq dus alles mag hier
Bericht hierboven
Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
Nu jammer genoeg welOp maandag 18 juni 2001 15:52 schreef Webgoodie het volgende:
[..]
Er is toch nog geen GAD Faq dus alles mag hier
En hij hoort er dus eigenlijk niet bij.
Hij zit weer in elkaar hoorOp maandag 18 juni 2001 15:52 schreef bakdozium het volgende:
[..]
Uit of in elkaar
Bericht hierboven
Verwijderd
Dan koop je toch zo'n bril met scherm, er in.Op maandag 18 juni 2001 15:55 schreef DSanka het volgende:
Het kan nuttig zijn bv wanneer je echt heel weinig ruimte hebt. Maar dan zit je altijd nog met een beeldscherm
Inderdaad.. Vind de 'mac' kleurtjes ook niet echt Je van het !Op maandag 18 juni 2001 15:54 schreef Metalium- het volgende:
hij ziet er wel uit als een goedkope radio
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Dan case mod je hem toch ffOp maandag 18 juni 2001 15:59 schreef Wilde het volgende:
[..]
Inderdaad.. Vind de 'mac' kleurtjes ook niet echt Je van het !
"Mac" kleurtjes? Hij is gewoon donkergrijs hoor.Op maandag 18 juni 2001 15:59 schreef Wilde het volgende:
[..]
Inderdaad.. Vind de 'mac' kleurtjes ook niet echt Je van het !
Bericht hierboven
bij de winkel in utrecht btw? gehaald?
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Ja inderdaad, ik vond hem een beetje een blauwe gloed hebben op de eerste foto.. Ach nou is die grijs, ik vind het nog steeds een Mac dingOp maandag 18 juni 2001 16:01 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
"Mac" kleurtjes? Hij is gewoon donkergrijs hoor.
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Verwijderd
"Meneer, u heeft dit product opengemaakt!"Op maandag 18 juni 2001 15:52 schreef Floris Diemel het volgende:
Dat doet me er aan denken, ik moet dat ding nog terugbrengen
nee hoor!
valt er een beetje te gamen op zo'n apparaat? of kun je voor iets meer net zo goed een laptop kopen?
Dat ding heeft een 810 met geintegreerde video. Need i say more.Op maandag 18 juni 2001 16:22 schreef nognix het volgende:
[..]
"Meneer, u heeft dit product opengemaakt!"
nee hoor!
valt er een beetje te gamen op zo'n apparaat? of kun je voor iets meer net zo goed een laptop kopen?
Verwijderd
da's dus hooguit 30 frames op 640x480 I guess.Op maandag 18 juni 2001 16:26 schreef bakdozium het volgende:
[..]
Dat ding heeft een 810 met geintegreerde video. Need i say more.
nou ja: ik vraag me af of zoiets wel aan de straatstenen kwijt te raken is. Voor hetzelfde geld heb je immers ook een laptop nieuw.
Zo traag is dat ding nou ook weer niet hoor. Voor gewoon desktop gebeuren is het snel zat..Op maandag 18 juni 2001 16:32 schreef nognix het volgende:
[..]
da's dus hooguit 30 frames op 640x480 I guess.
nou ja: ik vraag me af of zoiets wel aan de straatstenen kwijt te raken is. Voor hetzelfde geld heb je immers ook een laptop nieuw.
Zou iemand 'm aan me cadeau doen (
OK, dat server ideetje gaat dus niet op, want er zit natuurlijk maar één NIC in..
Ik ken Rik best redelijk ondertussen en jah hij weet er vanOp maandag 18 juni 2001 16:05 schreef Spice het volgende:
Floris zijn ze bij accell op de hoogte van jouw actie?
bij de winkel in utrecht btw? gehaald?
Euhm nou voor office gebruik is dat echt wel genoeg. Met name icm een 15" TFT paneltje (die doen toch niet meer dan 1024x768@75Hz)Op maandag 18 juni 2001 16:26 schreef bakdozium het volgende:
[..]
Dat ding heeft een 810 met geintegreerde video. Need i say more.
Bericht hierboven
Dan moet iemand me komen helpen, ik heb er namelijk helemaaal geen zin in, heb een hele berg andere dingen te doenOp maandag 18 juni 2001 16:46 schreef dextertje het volgende:
Eej Floris, krijgen we nog een keer een review van het ding in actie? Dat lijkt me wel cool.
Bericht hierboven
Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes
Voor office is het inderdaad wel genoeg. Maar in die reply ging het over een lanparty.Op maandag 18 juni 2001 16:46 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Euhm nou voor office gebruik is dat echt wel genoeg. Met name icm een 15" TFT paneltje (die doen toch niet meer dan 1024x768@75Hz)
En ik ben nog niet zo veel mensen tegengekomen die op een lan-party gingen officen.
Maar wel leuk hebbedingetje.
Sigs van meer dan 1 regel sucken.
Wat een lekker ding voor een pc! Hoe duur is ie?
Verwijderd
Wordt dat nou niet ongelooflijk warm? Ut zit allemaal zo dicht op mekaar... kan de temp dus nog hoog oplopen...
Toch liever een laptop dus... al zijn die ook tres expensive (das frans, een beetje
met papier mache kun je alles maken!!
Weliswaar iets groter, maar je hebt dan wel een betere machine met een dikke videokaart.
Hier nog wat leuke ideetjes voor een nieuwe monitor.
Als je een dikke bankrekening hebt
Powered bij meergranenbrood.
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Verwijderd
of mischien als je mp3/divx/dvd in je huiskamer wiltzien/horen...
maar dan is die 733 wel over-kill
Verwijderd
Tja op de tv aansluiten is toch wel handidg ?Op maandag 18 juni 2001 22:29 schreef ReWinD het volgende:
Wel mooi, maar te duur. Verder is et ook onhandig dat je een monitor mee moet slepen
Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.
Serieus? Hmmm, jammer dat ik de ballen verstand heb van reviewen, want het leek me best wel leuk om te doen.Op maandag 18 juni 2001 16:47 schreef Floris Diemel het volgende:
Dan moet iemand me komen helpen, ik heb er namelijk helemaaal geen zin in, heb een hele berg andere dingen te doen
Verwijderd
Advanced sheep-counting strategies
Verwijderd
Valt denk ik wel mee. Ik zie ook altijd van die IBM pc's met TFT schermen bij bedrijven staan. Zijn denk ik net zo duur.Op dinsdag 19 juni 2001 08:23 schreef BlaxLash het volgende:
Ik vind het een beetje een onnodig dingetje. Ik bedoel, welk bedrijf wil die pcs eigenlijk gaan neerzetten? Die zijn dermate duur (gok ik), dat geen bedrijf die krengen wilt kopen... Wat moest dat alles eigenlijk kosten?
.... Ik weet het ook niet
Bij de MyCom is 'ie (met DVD enz) te krijgen voor 2800,- da's een stuk goedkoper dan een laptop met zulke specs..