Ervaringen met NewEgg?

Pagina: 1
Acties:
  • 570 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headshifter
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 30-04 09:17
Ha die Tweakers,

Het viel mij vandaag op dat Newegg.com ook naar Nederland verzend. Nu is mijn vraag of iemand ervaring heeft met aankopen via Newegg.com. Ik weet van een stel Amerikaanse vrienden dat zij altijd goede prijzen aanbieden (als ik zo snel even kijk vaak ook wel €30,- goedkoper dan Nederlandse webshops), maar ik weet niet of er nog extra kosten aan verbonden zijn etc. als ik het hier bestel.

Alvast dank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-10 14:29
Je moet rekening houden met hoge verzendkosten en als het product duurder is dan €21 komen er ook nog eens douanekosten bij. Dus vaak ben je dan duurder uit
Maar voor producten onder de €21 zou het geen probleem moeten zijn.

Ik heb nooit wat bij Newegg besteld, maar wel in China via Dealextreme en in de USA via eBay.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:40
Regelmatig bij NewEgg besteld toen ik in de VS zat. Die ervaring was eigenlijk altijd erg prettig, ook met de afhandeling van een garantiegeval. Maar met het versturen naar NL heb ik persoonlijk geen ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ervaringen zul je zelf moeten zoeken, het Shopping Forum is niet bedoeld ter vervanging van eigen zoekwerk.

Vandaar een slotje :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.