Ik werk al heel lang met laptops om te gamen, maar probleem is dat ik nogal vaak na 2 jaar men grafische kaart door de warmte opblaas. Nu een echte tower pc ben ik niet zo voor, maar eventueel wel zo een steambox dat ik makkelijke van hier naar daar kan zetten en ik gewoon aan een tv kan aansluiten als het moet.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem moet echt dienen om te gamen, liefst de meeste recente games
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou een maximum van 500 euro willen uitgeven (zowat ongeveer de kost van PS4/Xbox One
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb zelf van vorige opgeblazen laptops nog harder schijven liggen dus die zou ik zo willen gebruiken om daar misschien de prijs toch te drukken
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor,moederbord,koeler,grafische kaart,ram,voeding,case
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen echte voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootste eis is om de kosten beperkt te houden en de grote ook beperkt
Ga je overklokken?
Aangezien ik hier niet echt ervaring mee heb ga ik dat misschien toch voorlopig niet doen
Ik heb al een beetje een systeem in elkaar gestoken maar ik heb geen echt idee of het echt goed is of niet. Wat ik nog niet heb opgenomen is een case en voeding omdat ik daar nog niet echt in mee ben.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem moet echt dienen om te gamen, liefst de meeste recente games
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou een maximum van 500 euro willen uitgeven (zowat ongeveer de kost van PS4/Xbox One
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb zelf van vorige opgeblazen laptops nog harder schijven liggen dus die zou ik zo willen gebruiken om daar misschien de prijs toch te drukken
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor,moederbord,koeler,grafische kaart,ram,voeding,case
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen echte voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootste eis is om de kosten beperkt te houden en de grote ook beperkt
Ga je overklokken?
Aangezien ik hier niet echt ervaring mee heb ga ik dat misschien toch voorlopig niet doen
Ik heb al een beetje een systeem in elkaar gestoken maar ik heb geen echt idee of het echt goed is of niet. Wat ik nog niet heb opgenomen is een case en voeding omdat ik daar nog niet echt in mee ben.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A10-7870K Boxed | € 143,50 | € 143,50 |
| 1 | MSI 970 Gaming | € 98,- | € 98,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB GAMING | € 136,50 | € 136,50 |
| 1 | Cooler Master Sickleflow Blue, 120mm | € 7,29 | € 7,29 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G3D169DS1J | € 54,17 | € 54,17 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 439,46 | |