Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe game laptop.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag eind september een gaming laptop kopen. Ik wil er spellen op spelen zoals csgo, bf4, ark enz. Het liefst neem ik een dun licht gewicht en goed gebouwde laptop. De specs wat ik graag wil is een gtx 970m, intel i7 4720HQ of i7 5xxx en een ssd de rest spreekt voor zich. Het beeldscherm, liefst een 15.4 inch beeld 1980x1080 of hoger. Mijn budget is 1700-2000.

Kunnen jullie mij helpen welke laptop ik het beste kan nemen?

Alvast bedankt,

-Colin

• -ION-
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-11 11:29
Is 15,6 inch een must? De gaming laptops van ASUS vallen dan bijvoorbeeld al af. Merken als Medion en Acer kun je mijns inziens beter links laten liggen wanneer je zoveel geld uitgeeft. MSI en Alienware (Dell) hebben wel kwalitatief goede gaming laptops. laatstgenoemde heeft wel altijd een erg schreeuwerig uiterlijk.

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
-ION- schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 00:45:
Is 15,6 inch een must? De gaming laptops van ASUS vallen dan bijvoorbeeld al af. Merken als Medion en Acer kun je mijns inziens beter links laten liggen wanneer je zoveel geld uitgeeft. MSI en Alienware (Dell) hebben wel kwalitatief goede gaming laptops. laatstgenoemde heeft wel altijd een erg schreeuwerig uiterlijk.
Het kiezen voor een 15,6 inch laptop beperkt inderdaad aardig. Maar er zijn nog steeds wel leuke lapotps
Als vind ik juist dat Alienware juist geen schrewerige laptops maakt. Aangezien alle verlichting uit kan en dan oogt het gewoon netjes. Ook met verlichting aan valt het best mee. Beter dan sommige fabrikanten die proberen die vast accenten hebben die je dus altijd blijft zien.

Alienware 15
kun je zelf samen te stellen

je kunt voor 1846 euro een alienware 15 met 970m en een 4720 kopen inclusief 256 ssd en 16 gb.
Als heb je die 16 gb intern geheugen niet echt nodig. Dus koop hem voor 1549 en plant er een 512 ssd in.
Dan heb je een snelle laptop die ruim binnen je budget valt

Zou mijn optie zijn

Tweede optie is een MSI gs60
pricewatch: MSI GS60 2QE-226NL 4K edition (Ghost Pro)

Grofweg zelfde specs nadeel is de niet te vervangen kleine ssd van 128 gb

Nickname KasPlantje.

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-11 11:35
GerGio schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 02:30:
[...]

Het kiezen voor een 15,6 inch laptop beperkt inderdaad aardig. Maar er zijn nog steeds wel leuke lapotps
Als vind ik juist dat Alienware juist geen schrewerige laptops maakt. Aangezien alle verlichting uit kan en dan oogt het gewoon netjes. Ook met verlichting aan valt het best mee. Beter dan sommige fabrikanten die proberen die vast accenten hebben die je dus altijd blijft zien.

Alienware 15
kun je zelf samen te stellen

je kunt voor 1846 euro een alienware 15 met 970m en een 4720 kopen inclusief 256 ssd en 16 gb.
Als heb je die 16 gb intern geheugen niet echt nodig. Dus koop hem voor 1549 en plant er een 512 ssd in.
Dan heb je een snelle laptop die ruim binnen je budget valt

Zou mijn optie zijn

Tweede optie is een MSI gs60
pricewatch: MSI GS60 2QE-226NL 4K edition (Ghost Pro)

Grofweg zelfde specs nadeel is de niet te vervangen kleine ssd van 128 gb
Valt wel te vervangen hoor, alleen is het ff kriegelwerk.
De 128GB is namelijk een M.2 SSD en zit onderop de moederbord (andere kant wanneer je hem hebt geopend). Wanneer je de achterkant eraf haalt zie je de HDD en kan je die ook gewoon vervangen voor een SSD. Kheb er momenteel 512GB ssd in totaal in zitten :P
Het is niet makkelijk maar met wat technische inzicht zeker wel te doen, en als je netjes bent met je spul.
Overigens moet ik zeggen dat de MSI niet warm wordt, maar wel de warmte voorkomt door de ventilatoren ff hard te zetten als je het maximale van de laptop wilt halen.
Je hebt 3 standen op de MSI, Green (minimale frequentie gebruiken van je CPU/GPU) en dat houdt dus in weinig kabaal of warmte, 2de Comfort (normale stand) en Turbo, turbo verbruikt dus veel meer en produceert wat geluid.
Ik moet zeggen dat ik persoonlijk de MSI zeer aanraad door het gewicht, weinig warmte en portabiliteit.
De Alienware daarentegen is ook een goeie keuze, je moet zelf beslissen!
MSI = 2kg en zeer dun, Alienware = wat zwaarder en dikker

[ Voor 3% gewijzigd door lindseysew op 28-07-2015 08:15 ]

• test_slang_776
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-11-2023
Clevo P650SE. 4720Hq, 8GB ram, 1TB HD, 250GB SSD met IPS scherm.. Kost je 1500/1600 euro, veruit beste optie voor dit geld.