Beste Tweakers,
Na 5 jaar ga ik mijn computer vervangen en ik zoek toch wel een computer waarmee ik toch wat verder kan gamen dan dat ik nu kan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het enige wat ik wil gaan doen met het systeem is World of Warcraft en tegelijkertijd TS3/mumble e.d en muziek luisteren
Wat mag het systeem gaan kosten?
naar schatting 1200€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog geen enkel component aangeschaft
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik denk dat het allemaal midrange gaat worden, wel heb ik een kleine ssd kaart nodig met daarnaast een hdd opslag
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Alleen de behuizing staat vast NZXT H440 razer edition, daarnaast zit ik te twijfelen tussen amd en intel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
wat het systeem echt moet kunnen is WoW op ultra settings met 60 fps moet spelen
Ga je overklokken?
ik ga niet overklokken
Ik heb nog een scherm, toetsenbord, muis en geluidboxen deze neem ik dan ook niet mee in mijn budget.
Ik ben me voorlopig alleen nog maar aan het orienteren, ik heb het geld nog niet bij elkaar gespaard. Dus wat dat betreft zit er wel een beetje marge in het budget.
Wat betreft koeling en zaken die ik ben vergeten heb ik geen idee wat ik daarvoor zou moeten kiezen. Ik hoop dat jullie me willen en kunnen helpen.
Groetjes
V
Na 5 jaar ga ik mijn computer vervangen en ik zoek toch wel een computer waarmee ik toch wat verder kan gamen dan dat ik nu kan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het enige wat ik wil gaan doen met het systeem is World of Warcraft en tegelijkertijd TS3/mumble e.d en muziek luisteren
Wat mag het systeem gaan kosten?
naar schatting 1200€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog geen enkel component aangeschaft
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik denk dat het allemaal midrange gaat worden, wel heb ik een kleine ssd kaart nodig met daarnaast een hdd opslag
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Alleen de behuizing staat vast NZXT H440 razer edition, daarnaast zit ik te twijfelen tussen amd en intel
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
wat het systeem echt moet kunnen is WoW op ultra settings met 60 fps moet spelen
Ga je overklokken?
ik ga niet overklokken
Ik heb nog een scherm, toetsenbord, muis en geluidboxen deze neem ik dan ook niet mee in mijn budget.
Ik ben me voorlopig alleen nog maar aan het orienteren, ik heb het geld nog niet bij elkaar gespaard. Dus wat dat betreft zit er wel een beetje marge in het budget.
Wat betreft koeling en zaken die ik ben vergeten heb ik geen idee wat ik daarvoor zou moeten kiezen. Ik hoop dat jullie me willen en kunnen helpen.
Groetjes
V
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8350 Black Edition | € 174,- | € 174,- |
| 1 | MSI 970 Gaming | € 98,- | € 98,- |
| 1 | Asus R9 290X 4GB | € 412,01 | € 412,01 |
| 1 | Toshiba MQ Series, 1TB | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | NZXT H440 Special Edition | € 133,- | € 133,- |
| 1 | Adata XPG AX3U1600W8G9-DB | € 97,01 | € 97,01 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 103,95 | € 103,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.068,92 | |
[ Voor 5% gewijzigd door vealor op 27-07-2015 23:40 ]