Hi Tweakers,
Deze maand is mijn bundel een beetje hard gegaan en heb de volgende smsjes gekregen van KPN:
Als ik kijk in de MijnKPN app staat bij extra koste €0,00 maar ik weet niet hoe snel dit aangepast wordt, de MB's staan al wel goed.
Zoals ze het in beide SMSjes zeggen lijkt er mij geen kosten aan te zitten maar liever wat zekerheid
Deze maand is mijn bundel een beetje hard gegaan en heb de volgende smsjes gekregen van KPN:
Beste klant, u hebt nu 100% van het internettegoed van uw KPN Mobiel abonnement verbruikt. Uw snelheid is de rest van de maand verlaagd en u betaalt geen buitenbundel kosten voor mobiel internet. Wilt u direct weer internetten op de maximale snelheid? Zet dan een extra MB-bundel aan via de MijnKPN App of mijn.kpn.com Mvg, KPN
Nu vraag ik mij af of ik dus helemaal niets voor de MB's betaal of enkel geen EXTRA kosten maar wel een standaard MB prijs? Ik heb nog wel 4G namelijk (snelheid nog niet getest) en krijg dus blijkbaar ook bericht over het aantal MB's wat ik erover heen ga.Beste klant, u heeft nu 10 MB buiten uw internetbundel gebruikt. U betaalt geen buitenbundeltarief, uw snelheid is verlaagd tot het einde van de maand. Als u een extra MB-bundel bestelt kunt u direct weer internetten met uw oorspronkelijke snelheid. Kijk voor meer info op kpn.com/extraopties Mvg, KPN
Als ik kijk in de MijnKPN app staat bij extra koste €0,00 maar ik weet niet hoe snel dit aangepast wordt, de MB's staan al wel goed.
Zoals ze het in beide SMSjes zeggen lijkt er mij geen kosten aan te zitten maar liever wat zekerheid
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm