In verband met de aankoop van een eigen huisje ben ik opzoek naar wat nieuwe spulletjes voor in huis. Daar inbegrepen ook een televisie en home cinemaset. Het hoeft allemaal niet het beste-van-het-beste te zijn, maar wel voldoen natuurlijk.
Ik zoek een?
Televisie van minimaal 50 inch en een home cinemaset of soundbar. Waarbij beide apparaten met HDMI 1.4 moeten kunnen werken ivm Audio Return Channel (ARC). Tevens is tweedehands voor home cinemaset geen probleem. Liever niet voor televisie. Wel zou mijn partner voorkeur hebben voor vloerstaanders van de surround speakers in verband met plaatsing, mist 5.1 set.
Wat is je budget?
Het liefste rond de 800 - 900 euro, maar 1000 euro is mijn absolute max.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik hoef geen smart-functies te hebben, aangezien ik gebruik wil gaan maken van een Horizon en Chromecast. Daarom ook een eis om minimaal 3 HDMI poorten te hebben. Verder zal het vooral gebruikt worden voor tv-series en televisie kijken, maar ook voor films.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf heb ik een aversie ten opzichte van Philips televisies in verband met de matige software die erop draait. Voor home cinema vindt ik het allemaal wel best, zolang het werkt. Wat ik onder andere heb gevonden:
TV's
Adives? Wat kan ik het beste kopen? Andere suggesties?
Ik zoek een?
Televisie van minimaal 50 inch en een home cinemaset of soundbar. Waarbij beide apparaten met HDMI 1.4 moeten kunnen werken ivm Audio Return Channel (ARC). Tevens is tweedehands voor home cinemaset geen probleem. Liever niet voor televisie. Wel zou mijn partner voorkeur hebben voor vloerstaanders van de surround speakers in verband met plaatsing, mist 5.1 set.
Wat is je budget?
Het liefste rond de 800 - 900 euro, maar 1000 euro is mijn absolute max.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik hoef geen smart-functies te hebben, aangezien ik gebruik wil gaan maken van een Horizon en Chromecast. Daarom ook een eis om minimaal 3 HDMI poorten te hebben. Verder zal het vooral gebruikt worden voor tv-series en televisie kijken, maar ook voor films.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf heb ik een aversie ten opzichte van Philips televisies in verband met de matige software die erop draait. Voor home cinema vindt ik het allemaal wel best, zolang het werkt. Wat ik onder andere heb gevonden:
TV's
- pricewatch: Sony Bravia KDL-50W805B Zwart
- pricewatch: Sony Bravia KDL-55W805B Zwart
- pricewatch: LG 55LB630V Zilver
- pricewatch: Pioneer HTP-072
- pricewatch: Philips HTD3540
- pricewatch: LG BH6440P
- pricewatch: Philips HTB3550G
- pricewatch: LG LHB645
Adives? Wat kan ik het beste kopen? Andere suggesties?
[ Voor 1% gewijzigd door alex3305 op 27-07-2015 23:30 . Reden: Toch vragen toegevoegd.. :) ]