Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gezocht en kon nog geen onderwerp hierover vinden...

Ik word er helemaal gek van! Sinds iets meer dan een week heb ik continu reclame als ik what's app gebruik. Niet zo'n pop-up venster, maar wordt gelijk in mijn internet geopend. Verschilt wat voor reclame, soms dat ik een virus heb, soms dat ik moet gaan betalen voor what's app en soms van games.

Hoe krijg ik dit weg?
ik heb what's app al opnieuw geïnstalleerd en dus ook laatste versie ervan.
Ik gebruik de S6

Verwijderd

Heb je virusscanner erop?

AVG Free kan je gewoon bruiken, misschien staat er ergens een illegale APK geinstalleerd....
En anders ff factory reset, kijken of het dan weg is (is idd niet ideaal maja, wat heb je liever)

Dit is ook wel een aanrader;

https://play.google.com/s...e+(AntiVirus+%26+AppLock)

Heb het tijdje gebruikt, en doet zijn werk

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2015 18:54 ]

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:55
Wat heb je zelf al gedaan om te kijken of je het kan oplossen? Of plemp je het gewoon hier om te kijken of iemand het antwoord voor je voorkauwt?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Recent wat verkeerd spul binnen gehaald? Android heeft ook gewoon scanners beschikbaar, AVG zou je kunnen proberen. En ergste geval, factory reset :)

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 27-07-2015 18:51 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:10

Mavamaarten

Omdat het kan!

Scroll eens door je lijst van geinstalleerde apps en kijk of daar niks louche geinstalleerd staat.

Android developer & dürüm-liefhebber

Verwijderd

Topicstarter
@Ting87: AVG vond niets.. die andere ken ik niet en zal ik eens proberen!

@mad-dog: voorkauwt? zijn bestaan ook gewoon nog (vrouwelijke) wezens die hier weinig verstand van hebben en niet eens weten in welke richting ze moeten zoeken.

@SinergyX: recentelijks geen nieuwe apps gedownload of vreemde documten! Het is ook alleen bij what's app dat ik dingen krijg, niet bij andere apps

@Mavamaarten: ik ga eens kijken!

Verwijderd

En je kan even bij een "taskkiller" app kijken wat daar allemaal tussen staat.

Succes!!

Verwijderd

Topicstarter
heb boven genoemde software geprobeerd, ook avast, gekeken of er iets tussen mijn applicaties stond, maar helaas heeft niets nog geholpen en afgelopen 5 minuten 3x zo'n reclame gehad, dus het wordt ook nog steeds meer..

baal wel dat volgens mij een fabrieksreset enige oplossing is

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 12:59:
heb boven genoemde software geprobeerd, ook avast, gekeken of er iets tussen mijn applicaties stond, maar helaas heeft niets nog geholpen en afgelopen 5 minuten 3x zo'n reclame gehad, dus het wordt ook nog steeds meer..

baal wel dat volgens mij een fabrieksreset enige oplossing is
Yep, dat is vervelend.
Maar als je google backup gewoon goed ingesteld heb krijg je al je data zo weer terug van hun servers (foto's, gespreksgescheidenis, telefoonboek etc)
Pagina: 1