Goedenavond!
Aangezien mijn huidige systeem ongeveer 5 jaar oud is ben ik van plan een nieuwe pc in elkaar te zetten. Setup is voornamelijk gebaseerd op de bbg van juni! Advies wordt zeer gewaardeerd. Twijfel met name nog erg over de videokaart. Het wordt of een r9 380 of een gtx 960 (maakt 2 of 4 gb veel uit?), óf een tweedehands r9 290. De voorkeur gaat wel uit naar nieuwe hardware. Ik hou van stilte, dus daarom ook een afterm. cpu cooler erbij gezet. Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen (gta V, witcher 3, etc), films kijken, surfen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 600 euro. Geen absolute maximumprijs maar is wel waar ik me ongeveer op richt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Tobo, muis, speakers, en scherm (HansG 28 inch). Bovendien neem ik mijn harde schijf (samsung hd 502HJ en ssd (samsung 840 series) mee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merken, vooral bang for buck.
Niet van plan te overklokken!
Aangezien mijn huidige systeem ongeveer 5 jaar oud is ben ik van plan een nieuwe pc in elkaar te zetten. Setup is voornamelijk gebaseerd op de bbg van juni! Advies wordt zeer gewaardeerd. Twijfel met name nog erg over de videokaart. Het wordt of een r9 380 of een gtx 960 (maakt 2 of 4 gb veel uit?), óf een tweedehands r9 290. De voorkeur gaat wel uit naar nieuwe hardware. Ik hou van stilte, dus daarom ook een afterm. cpu cooler erbij gezet. Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen (gta V, witcher 3, etc), films kijken, surfen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 600 euro. Geen absolute maximumprijs maar is wel waar ik me ongeveer op richt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Tobo, muis, speakers, en scherm (HansG 28 inch). Bovendien neem ik mijn harde schijf (samsung hd 502HJ en ssd (samsung 840 series) mee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merken, vooral bang for buck.
Niet van plan te overklokken!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 184,- | € 184,- |
| 1 | ASRock Fatal1ty B85 Killer | € 77,95 | € 77,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G | € 211,95 | € 211,95 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 32,- | € 32,- |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury red HX316C10FRK2/8 | € 47,- | € 47,- |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 51,61 | € 51,61 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 640,46 | |