Toon posts:

Cardexpert GF2 MX twin GS 4,8ns

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Uhm kan iemand mij mischien helpen?

Ik heb net de Cardexpert GF2 MX twin GS 4,8ns aangeschaft, en heb er natuurlijk problemen mee.
Als ik een spel opstart of als ik ereen afsluit (hangt ervanaf welk spel) springt de monitor op zwart hij krijgt nog wel signaal(groen lampje) en het systeem loopt ook nog kan met een aantal keer alt-f4 en enter gewoon afsluiten.
kent iemand dit probleem?directx?

Voor de duidelijkheid heb ik :
Hardware: Cardexpert GF2 MX twin GS 4,8ns (dus), voorderest crappy Dellsysteem met P3 450@550 en een iiyama 17"
Software : DX8, Detonator 7.52 en expertool onder win98

Dus anyone.....please....

Ron

Verwijderd

zoiets had ik ook toen ik mijn voodoo 5 vervangde door een Radeon 64MB... dit kwam doordat de V5 nog in de windows register stond... deze kon ik via uninstall/install hardware verwijderen uit het register (ik gebruik win2k. ik weet niet of win9x het ook zo kan)

en anders windows ff opnieuw installen :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reply maar ik heb ook opnieuw windows geinstaleerd.

Ik ben er nu overigens achter dat het licht aan het switchen tussen 16 en 32 bitskleuren
als ik (een spel) van 16 naar 32 kleuren switcht gaat het fout, dus.....

andere drivers? andere directx? any other ideas

Verwijderd

denk dat je dan andere drivers moet pakken. ik hoor veel over detonator 10.80! zelf heb ik een tijdje 11.xx gebruikt voor mijn geforce 2 mx en deze waren erg lekker!

verder lijkt mij alles wel ok in je compie..

Verwijderd

'zoiets had ik ook toen ik mijn voodoo 5 vervangde door een Radeon 64MB'

offtopic:
WTFDYO? 'vervangde'? Meen je dat werkelijk?

Verwijderd

Te hoge resolutie in spelletje ingesteld, of anders misschien te hoge refreshrate ? Wellicht snapt je monitor dat niet...

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 16:58 schreef okzel het volgende:
Te hoge resolutie in spelletje ingesteld, of anders misschien te hoge refreshrate ? Wellicht snapt je monitor dat niet...
dat was het probleem bij mij ook toen ik van een voodoo 2 naar een geforce 2 ging. Mijn monitor kan de refreshrates niet aan en sprong op standby.

Verwijderd

Topicstarter
uhm nee ik kan wel gewoon spelen maar als ik van 16 bits (in het spelletje) terug ga naar 32 bits (desktop) dan wordt ie gewoon zwart.

Hiernaast heb ik ook nog een probleem met m'n twinview, metname het feit dat ik de tweede monitor gewoon niet krijg aangestuurd. Heb al verschillende geprobeerd maar ik krijg hem niet enabled.

please help me!

ye ol' bugger

Verwijderd

heb je al eens andere detonator drivers geprobeerd?

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-08 12:24
Ik heb Cardex Geforce 2 MX 64 MB en had er eerst ook fucking veel probs mee. Maar nadat ik de VIA4 in 1 had geinstalled en de WHQL detonator drivers had geinstalled liep hij als een zonnetje B-)

Verwijderd

Topicstarter
In wat voor zin probs?
ik heb verschillende versie 7.xx geprobeerd ga nu voor de 12.41, ben ff aan het downloaden zal het laten weten.

bedankt voor al de (snelle) reacties alvast

the Ol' Bugger

Verwijderd

Topicstarter
zou het eventueel aan mijn mobo kunnen liggen, ik las namelijk elders op deze site iets over AGP updaten ofzo?
ik heb een Intel se440BX-3 mobo mischien is ie te oud?
in iedergeval ik ga nu eerst even de 12.41 proberen.

....bugger

Verwijderd

Topicstarter
uhm ok .....hij doet het nu wel goed met de 12.41 drivers wat betreft het switchen alleen kan ik krijg ik helemaal geen twinview schermpje meer.
De gewone windows diplaysettings laat wel twee monitoren zien maar ik krijg nog steeds niet de tweede enabeld.

solutions anyone please?

Verwijderd

Probeer 7.58 WHQL eens...
Pagina: 1