Sinds vorige week donderdag zit Lastpass een beetje vervelend te doen. Als ik Chrome open, geeft ie na een minuut of zo de melding: Er is een fout opgetreden bij het aanmelden bij Lastpass. Controleer uw internetverbinding. Dit doet ie dus alleen de eerste keer en ongeacht of ik ingelogd ben of niet. Als ik me (opnieuw) aanmeld dan is er verder niks aan de hand maar vreemd is t wel. Heb al lopen spelen met de instellingen van zowel de browser als de plugin. Cookies en cache leeggehaald evenals de cache van Lastpass zelf, de profile folder van Chrome hernoemd zodat Chrome een nieuwe aan zou maken. Niets hielp. Ik heb zelfs Chrome opnieuw geïnstalleerd en zelfs dat hielp niet en toen ik Firefox even gebruikte om een nieuwe installer van Chrome te downloaden kreeg ik ook daar van Lastpass diezelfde melding als in Chrome, terwijl ik niet ingelogd was. Dus mijn conclusie is dat dit probleem niet in Chrome zelf zit maar in de plugin, al weigert Lastpass dat te erkennen.
P.S. Ik heb m'n ww van Lastpass veranderd toen 't nieuws van de hack naar buiten kwam dus als t goed is is m'n account veilig.
P.S. Ik heb m'n ww van Lastpass veranderd toen 't nieuws van de hack naar buiten kwam dus als t goed is is m'n account veilig.