Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukvr|IIA
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-07-2015
hallo tweakers,

ik heb een vraag, ik heb mijn nokia lumia 920 kapot laten vallen.
nu heb ik een andere telefoon gekregen bij het abonnement en zit ik met de oude waar heel veel foto's en bestanden die voor mij best veel emotionele waarden hebben. op de kapotte telefoon.
het touhcreeen is kapot dus kan de telefoon niet unlocken en de foto's op mijn laptop zetten.
ik wil heel graag de foto's terug! de telefoon maakt me niet veel uit.

Weet iemand hoe ik dit kan doen of laten doen?

ik kan niet unlocken met code en dat moet om in de telefoon te komen met de pc.

ik hoop echt van harte dat iemand hier mij het antwoord op kan geven

gr luuk

luuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:22
Nieuw goedkoop scherm inzetten en dan de telefoon unlocken. Zonder unlocken gaat het gewoon niet werken. Nieuw scherm kost je ongeveer 25E op ebay en een toko kan het vast ook wel voor ~40E voor je maken als je het zelf niet durft.
De foto's kan je wellicht nog op OneDrive.com terugvinden. Die zouden automatisch moeten zijn gesynchroniseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukvr|IIA
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-07-2015
Nee ik had een storing met onedrive omdat ik de preview had met bugs er in.

Jammer dan zal ik het scherm moeten laten maken :(

luuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Je had stiekem zeker ook niet een SD card erin zitten waar je je foto's en videos op installeerde?

Maar inderdaad, je komt er niet bij zonder unlock, weet dat je bij de oude 7.5 toestellen nog wat magic kon doen met de USB modus, maar dat gaat niet bij de nieuwe phones.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 13:34

auto660

1991 240 GL Brick

Ik heb nog een lumia 920 liggen met een defect moederbord, als jij je telefoon opstuurt naar mij dan haal ik de data voor jou van de telefoon inruil er voor dat ik de rest van de telefoon mag hebben voor onderdelen. :) Stuur maar een DM als je interesse hebt, dan kan ik ook weer verder :)

[ Voor 5% gewijzigd door auto660 op 28-07-2015 16:21 ]

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:22
SinergyX schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 16:10:
Je had stiekem zeker ook niet een SD card erin zitten waar je je foto's en videos op installeerde?[...]
In de 920 kan geen SD kaart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Caelorum schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:31:
[...]

In de 920 kan geen SD kaart ;)
Echt waar niet? Wow, helemaal vergeten, ik ben alweer 3 toestellen verder :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1