Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk, zal ik gaan gamen met mijn nieuwe systeem. De meeste spellen die ik speel zijn strategy spellen zoals de total war serie. Uiteraard wordt het systeem ook gebruikt voor andere doeleinden (school, internetten) maar dat mag geen naam hebben.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal 650 euro kosten inclusief verzendkosten. Randapparatuur en windows heb ik al.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur, dus een toetsenbord, muis, beeldscherm neem ik mee. Ik heb ook al een SSD van 250gb. Ik heb ook al een (oude)DVD speler, maar ik betwijfel of ik hem er überhaupt inzet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede processor (Intel Core i5-4460). Goede videokaart (MSI GeForce GTX 960). 1 tb aan opslag en 500W voeding lijkt mij voldoende
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zolang die niet veel herrie maakt, maakt het mij niet uit
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken
Toelichting op de onderdelen:
Processor: het is een prima processor voor mijn prijsklasse. wat goed geschrikt is voor gaming, daardoor lijkt het mij de beste optie.
Moederbord: Gewoon een normaal moederbord, niks bijzonders. Het is relatief goedkoop en doet wat het moet doen.
Videokaart: Goede videokaart, speelt de meestal spellen toch wel op (bijna) maximum. dus lijkt mij een prima keuze
HDD: spreekt voor zich, 1tb in combinatie met 250 gb SSD is het meer dan genoeg!
De kast: Prima kast, alles past erin.
Geheugen: 8Gb is meer dan genoeg voor de meeste games.
Voeding: Is een goede voeding, met genoeg Watt
Voornamelijk, zal ik gaan gamen met mijn nieuwe systeem. De meeste spellen die ik speel zijn strategy spellen zoals de total war serie. Uiteraard wordt het systeem ook gebruikt voor andere doeleinden (school, internetten) maar dat mag geen naam hebben.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal 650 euro kosten inclusief verzendkosten. Randapparatuur en windows heb ik al.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur, dus een toetsenbord, muis, beeldscherm neem ik mee. Ik heb ook al een SSD van 250gb. Ik heb ook al een (oude)DVD speler, maar ik betwijfel of ik hem er überhaupt inzet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede processor (Intel Core i5-4460). Goede videokaart (MSI GeForce GTX 960). 1 tb aan opslag en 500W voeding lijkt mij voldoende
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zolang die niet veel herrie maakt, maakt het mij niet uit
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 183,- | € 183,- |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 64,- | € 64,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G | € 211,95 | € 211,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 32,- | € 32,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 56,95 | € 56,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 642,80 | |
Toelichting op de onderdelen:
Processor: het is een prima processor voor mijn prijsklasse. wat goed geschrikt is voor gaming, daardoor lijkt het mij de beste optie.
Moederbord: Gewoon een normaal moederbord, niks bijzonders. Het is relatief goedkoop en doet wat het moet doen.
Videokaart: Goede videokaart, speelt de meestal spellen toch wel op (bijna) maximum. dus lijkt mij een prima keuze
HDD: spreekt voor zich, 1tb in combinatie met 250 gb SSD is het meer dan genoeg!
De kast: Prima kast, alles past erin.
Geheugen: 8Gb is meer dan genoeg voor de meeste games.
Voeding: Is een goede voeding, met genoeg Watt