Goede tv voor PC gaming, low inputlag, goede kleuren.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08-2024
Ik ben aan het zoeken naar een TV welke ik kan aansluiten op mijn pc. Het wordt gebruikt om op te gamen (belangrijkste doel), gebruik als netflix etc, en het koppelen van mijn macbook.

Mijn budget is rond de €600
De grootte van het scherm hoeft niet meer te zijn dan 40 inch. Ivm de ruimte in mijn kamer.

Het lijkt mij handig als het een smart tv is met ingebouwde wifi zodat ik sneller gebruik kan maken van netflix oid en vanwege het koppelen van mijn macbook. 3D is niet nodig.

Het koppelen van de pc zal dan waarschijnlijk gaan via hdmi, en niet via vga/dvi (of hoe heet dit tegenwoordig?). Maar dit heeft geen verdere invloed voor de kwaliteit neem ik aan?

Mijn belangrijkste eisen zijn low inputlag voor games, en goede kleuren. Ik heb al rondgekeken maar ik word overspoeld met tv's en keuzes. Elke tv heeft voor en nadelen, maar ik kan de keuze niet maken. Als iemand goede opties heeft dan is dat zeker welkom!

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
pricewatch: Samsung UE40J6200AW Zwart
Misschien toch maar niet, mogelijk is het hetzelfde model als: http://www.rtings.com/tv/reviews/by-brand/samsung/j6300 Een van de weinige uitzondering dit jaar bij Samsung qua input lag zo te zien.
Dit is mischien een aardige keus: pricewatch: Sony Bravia KDL-40W705C Zilver, Zwart
De 32" heeft een input lag van 13ms vlgns vergelijkbare methode als in de Tweakers reviews.Maar hoe het scherm van de 40" zich houdt bij veel beweging moet nog uit de reviews blijken ...

[ Voor 101% gewijzigd door apis29 op 27-07-2015 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Tja, welke modellen heb je in overweging en wat doet je twijfelen? Eigen inzet wordt gewaardeerd en enkel de vraag om modellen voor te stellen niet.

Neem om te beginnen eens een aantal soortgelijke topics door in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Er komen erg veel tv-topics voorbij op het forum. Dit topic krijgt ook een verhuizing die kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
@apis29 de sony ziet er wel netjes uit inderdaad! Wanneer is de review van de 40"?

@ D vd V ja sorry ik heb niet zo veel verstand verder van modellen, dus wist niet zo goed wat ik als voorbeeld moest geven. Bedankt voor de verhuizing

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flans
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-10 12:15
Pablo11392 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 13:57:
@apis29 de sony ziet er wel netjes uit inderdaad! Wanneer is de review van de 40"?
Die gaat niet gebeuren waarschijnlijk. Je mag de review van de 32" doortrekken naar de 40".

Je zou ook eens hier kunnen kijken of hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
Ik heb de tv gekocht!
Het is uiteindelijk de Sony geworden pricewatch: Sony Bravia KDL-40W705C Zilver, Zwart

Tot nu toe bevalt hij prima. Scherp beeld, goede kleuren, apps werken goed. Zal binnenkort een review plaatsen.

Pagina: 1