heb je een copper spacer nodig bij waterkoeling? ik dacht van wel met zo'n blok op mn duron maar k weet het niet zeker.
iemand die het wel weet?
greetz Neo
iemand die het wel weet?
greetz Neo
valt de dangerden en dergelijke blokken onder groot en zwaar?Op maandag 18 juni 2001 15:45 schreef epsilon het volgende:
in niet perse nodig maar wel gewenst als je grote zware blokken erop gaat zetten.
nou ja zulk zwaar geschut ga ik nou ook weer niet inzetten hoor.....t moet nogal low-budget blijven hae...ben tenslotte ook nog maar een scholier met een grote hobbyOp maandag 18 juni 2001 15:54 schreef epsilon het volgende:
ja is een goeie
de 50mm blokken zijn NIET zwaar maar de 80x50mm blokken wel
Verwijderd
ow met dat opdraaien van een koeblok heb ik al meer dan genoeg ervaring.....zelfde gezeur met die gforcekoeler van me gehad:http://members1.chello.nl/~r.vandegeijn/neo/gforce.htm halve slag ene bout dan andere halve enz.... dus dan hek em niet nodig. Mooi zo scheelt weer 40 ballen.Op maandag 18 juni 2001 16:38 schreef Hooi het volgende:
Voor het gewicht helpt die spacer natuurlijk niet. Het is meer als bescherming voor een koelblok met clips dat er eerst met één clip op moet haken, tegen dat schuin zetten en dan doorduwen dus.
Vrijwel alle waterblokken gaan met boutjes, op de socket danwel het mobo zelf.
Met een spacer schiet je weinig op denk ik als je waterkoeling er op zet.
Greetz,
Hooi.
Verwijderd

Verwijderd