Ik heb een build gevonden/aangepast.. heeft iemand een idee of het een beetje goed is? tips zijn altijd welkom
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
voornamelijk gamen,streamen en foto/video bewerken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit te denken aan ongeveer €1500-€1600 aangezien ik toch wel een iets mooier ding wil dan nu
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Componenten neem ik van mijn oude pc niet mee randapparatuur maak ik me nu niet druk om
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik kies het liefst voor INTEL + NVIDEA omdat ik er al een tijdje mee overweg kan en het me altijd prima bevalt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Des te stiller des te beter
. de grote maakt mij niet uit, ik koos hier voor een mid tower case en denk zelf wel dat dat genoeg is
Ga je overklokken?
ik denk wel dat ik mijn GPU ga overklokken maar verder niet
Ik heb hier een build gemaakt waar van ik denk dat het wel goed is
tips/aanpassingen zijn welkom
knip, linkjes naar andere sites zijn niet toegestaan. We gebruiken hier de Handleiding Pricewatch.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
voornamelijk gamen,streamen en foto/video bewerken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit te denken aan ongeveer €1500-€1600 aangezien ik toch wel een iets mooier ding wil dan nu
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Componenten neem ik van mijn oude pc niet mee randapparatuur maak ik me nu niet druk om
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik kies het liefst voor INTEL + NVIDEA omdat ik er al een tijdje mee overweg kan en het me altijd prima bevalt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Des te stiller des te beter
Ga je overklokken?
ik denk wel dat ik mijn GPU ga overklokken maar verder niet
Ik heb hier een build gemaakt waar van ik denk dat het wel goed is
tips/aanpassingen zijn welkom
knip, linkjes naar andere sites zijn niet toegestaan. We gebruiken hier de Handleiding Pricewatch.
[ Voor 5% gewijzigd door br00ky op 27-07-2015 14:46 ]