Toon posts:

€1500 pc build

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een build gevonden/aangepast.. heeft iemand een idee of het een beetje goed is? tips zijn altijd welkom
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
voornamelijk gamen,streamen en foto/video bewerken

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit te denken aan ongeveer €1500-€1600 aangezien ik toch wel een iets mooier ding wil dan nu

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Componenten neem ik van mijn oude pc niet mee randapparatuur maak ik me nu niet druk om

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik kies het liefst voor INTEL + NVIDEA omdat ik er al een tijdje mee overweg kan en het me altijd prima bevalt

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Des te stiller des te beter :P . de grote maakt mij niet uit, ik koos hier voor een mid tower case en denk zelf wel dat dat genoeg is

Ga je overklokken?
ik denk wel dat ik mijn GPU ga overklokken maar verder niet

Ik heb hier een build gemaakt waar van ik denk dat het wel goed is
tips/aanpassingen zijn welkom :p

knip, linkjes naar andere sites zijn niet toegestaan. We gebruiken hier de Handleiding Pricewatch.

[ Voor 5% gewijzigd door br00ky op 27-07-2015 14:46 ]

• Markt42
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 17-03 21:32
Als je de cpu niet gaat overklocken zou ik een niet k-cpu nemen. Dit scheelt wat geld. Misschien daarvan in 16GB ram investeren? Voor de rest misschien een gtx 980ti in plaats van 2 970's. SLI scaled niet altijd goed, en bij sommige applicaties/games zijn er sowieso problemen mee. Misschien heb je met een 980ti Iets minder prestatie, maar als je de 980ti overklocked, is het verschil bijna verwaarloosbaar. En als je dat doet kan je ook een 600 watt voeding pakken in plaats van 750 watt:).

[ Voor 4% gewijzigd door Markt42 op 27-07-2015 14:47 . Reden: Zinsbouwfout ]