Nieuwe TV voor in de woonkamer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madferit28
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-08 07:12
Beste mensen,

Onze TV begint op te raken en het is dan ook tijd voor een nieuwe, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Ik zoek een?
40 inch tv (42 zou ook nog kunnen als het nodig is). Het liefst een Panasonic, Sony of LG. Philips is geen optie voor mij.

Wat is je budget?
Zo rond de €500,- zou mooi zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gewoon voor in de woonkamer om naar de standaard zenders etc. te kijken en om af en toe een film te kijken, 3D is niet speciaal nodig.

Wat heb je zelf al gevonden?
- Sony Bravia KDL-40W705C
- Sony Bravia KDL-40W605B

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik kan er niet echt wijs uit worden welke van de twee nou beter is, over de W605B is veel informatie te vinden en krijgt ook goede reacties, maar aangezien de W705C duurder is vraag ik me af of deze meer biedt dan de W605B. Bedankt voor de moeite alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Voor wat betreft C en B in de types:

De C-variant is de 2015 lijn, met Android als OS. Vind je dit belangrijk, dan voor de C gaan. De B-varianten zijn uit 2014, en hebben zeker zo'n goed beeld (zo niet beter) als de 2015 modellen. En je steekt een hoop geld in je zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Zou ook voor de 605B gaan; de 705C heeft overigens geen Android (pas vanaf de 755C) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madferit28
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-08 07:12
Ben vandaag even op pad geweest en zag deze staan: http://www.mediamarkt.nl/...1,2021505.html?langId=-11

Iemand ervaringen met deze tv?