De interne voeding van mijn JBL SCS 138 is doorgebrand
[primaire spoel] en ik kan bij JBL en elders de juiste info niet lospeuteren/vinden
. Dus als er iemand is die [ooit] de subwoofer kast open wil maken
en de secundaire spanningen zou willen opmeten? Heel graag, Alvast bedankt
hirondoman
Kun je ze niet bellen/mailen?
Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Kan een zaak vergelijkbaar met de Handyman het onderdeel niet bestellen?
Je kan je ook afvragen waarom hij is doorgebrand. Misschien gebeurt het meteen weer als je er een nieuwe in zet.
Beste allemaal, al jullie suggesties heb ik eerst de revu laten passeren, niemand kan leveren als je niet weet wat je moet hebben, ik wilde de info [dus de secundaire spanningen/vermogens] om een vervanging te kunnen zoeken. Het bleek bij het er uit halen dat de primaire winding was doorgebrand, en er waren geen tekenen van overbelasting op de rest van het systeem. Als erst heb ik JBL gemaild, laat ik een lange verhaal kort houden zij werken niet mee. MAAR niet getruurd ik heb uiteindelijk een schema kunnen vinden [Hifimanuals.com een aanrader!] waarop de nodige gegevens stonden. Ik ben dus uit de [door]brand. Dank allemaal voor de moeite. Groets hirondoman