Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AYTJ
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-06 13:58
Ik zoek een?
Nieuwe Android/Apple smartphone met minimaal 64GB opslag, minimaal 2GB ram, NFC, goede camera, zo stock mogelijk, minimaal 6 a 8 uur batterij. Zo min mogelijk bloatware, niet zoals Samsung, wat apps mogen, maar geen 50 apps, waar je individuele accounts voor moet aanmaken en nooit gaat gebruiken.

Wat is je budget?
Ik wil rond de €600 uitgeven voor Android, en maximaal €900 Apple.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dagelijks gebruik, veel telefoontjes en WhatsApp verkeer, VPN en RDP applicaties, DUO mobile en wat andere on-call en systeembeheer apps die redelijk batterij hongerig zijn.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik vind de iPhone 6 (plus) 64GB Space Gray erg mooi, maar veel geld., De Nexus 6 vind ik enorm lelijk, en volgens reviews is de batterij niet zo goed. Galaxy S6 ook, maar zit gewoon veel bloatware op, en dat zoek ik niet.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik kan met m'n Nexus 5 het nog uithouden tot eind september, begin oktober, maar dan gaat 'ie er ook echt uit, ik moet 3x per dag (soms wel 4x) m'n batterij opladen, hij wordt erg warm en begint ook slomer te worden na een Factory reset nadat ik Lollipop 5.1.1 heb geïnstalleerd.
De Nexus 5 is echt een super toestel alleen jammer dat 'ie deze gebreken vertoont. Ik wil niet de batterij vervangen, want als ik dat doe en over 2 maanden moet het opnieuw dan heb ik er niet veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
AYTJ schreef op maandag 27 juli 2015 @ 14:00:
Ik zoek een?
Nieuwe Android/Apple smartphone met minimaal 64GB opslag, minimaal 2GB ram, NFC, goede camera, zo stock mogelijk, minimaal 6 a 8 uur batterij. Zo min mogelijk bloatware, niet zoals Samsung, wat apps mogen, maar geen 50 apps, waar je individuele accounts voor moet aanmaken en nooit gaat gebruiken.

Wat is je budget?
Ik wil rond de €600 uitgeven voor Android, en maximaal €900 Apple.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dagelijks gebruik, veel telefoontjes en WhatsApp verkeer, VPN en RDP applicaties, DUO mobile en wat andere on-call en systeembeheer apps die redelijk batterij hongerig zijn.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik vind de iPhone 6 (plus) 64GB Space Gray erg mooi, maar veel geld., De Nexus 6 vind ik enorm lelijk, en volgens reviews is de batterij niet zo goed. Galaxy S6 ook, maar zit gewoon veel bloatware op, en dat zoek ik niet.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik kan met m'n Nexus 5 het nog uithouden tot eind september, begin oktober, maar dan gaat 'ie er ook echt uit, ik moet 3x per dag (soms wel 4x) m'n batterij opladen, hij wordt erg warm en begint ook slomer te worden na een Factory reset nadat ik Lollipop 5.1.1 heb geïnstalleerd.
De Nexus 5 is echt een super toestel alleen jammer dat 'ie deze gebreken vertoont. Ik wil niet de batterij vervangen, want als ik dat doe en over 2 maanden moet het opnieuw dan heb ik er niet veel aan.
Volgens mij moet je niet hier zijn met deze vraag. Dit is het Samsung galaxy S6 en S6 edge topic 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:19
AYTJ schreef op maandag 27 juli 2015 @ 14:00:
De Nexus 5 is echt een super toestel alleen jammer dat 'ie deze gebreken vertoont. Ik wil niet de batterij vervangen, want als ik dat doe en over 2 maanden moet het opnieuw dan heb ik er niet veel aan.[/i]
Ik snap dat niet van de batterij weer vervangen over 2 maanden? Over het algemeen gaat een batterij zeker 2 jaar mee?

Verder, er loopt al een geruchtenmachine van een nieuwe Nexus, dus je kunt daar op wachten. Of de buidel trekken voor de iPhone. Of een powerbank in een of andere vorm aanschaffen.
Welke ik wel aardig vind zijn de powerbanks die je als hoesje om het toestel klikt, toestel si wel wat dikker dan, maar je verdriedubbeld de accu capaciteit wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swhnld schreef op maandag 27 juli 2015 @ 21:21:
[...]

Ik snap dat niet van de batterij weer vervangen over 2 maanden? Over het algemeen gaat een batterij zeker 2 jaar mee?
Als je een originele batterij kan vinden. Nep batterijen gaan over het algemeen niet langer dan 2 maanden mee. Zelfs van €50,- die als origineel aangegeven zijn is het 90% china namaak troep.