Lan-Party, Wie helpt mij??

Pagina: 1
Acties:

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025
Ik heb samen met een paar vrienden al een paar keer lanparty's gehouden, maar dat was telkens bij iemand thuis, nu willen we het iets groter gaan doen en dus een zaaltje huren bij een sportvereniging. Weet iemand wat dat ongeveer kost?? het moet 2 dagen duren en er komt tussen de 10 en 20 man.

Alvast bedankt!
(zijn er nog meer dingen waar ik dan rekening mee moet houden?)

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Misschien een idee: Neem contact op met die sportvereniging en vraag wat het kost :z
Vragen kost iig niets. :)

• DoD Cerberus
das dus ook een beetje een probleem, ik weet geen vereniging in mijn buurt die dit doet, en ik heb ook geen zin om afgezet te worden omdat ze veel te veel vragen

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Je kan toch bv de plaatselijke korfbalvereniging bellen ? Of ze een keer de kantine openstellen op een Zondag dat er niks is.. Kost wat moeite en geld, maar ja gaat niet vanzelf he :)

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

• DoD Cerberus
er zijn toch wel mensen die ervaring hebben met dit soort dingen en weten wat zoiets ongeveer kost??

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Luister dan naar wat die andere 2 gasten zeggen, bel die gasten op!
Het verschilt nl nogal per vereniging...

Steam

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:58

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Uhm 10 - 20 man is toch niet zo veel? Heb je geen garage over ofzo? Of iemand met een grote tuin (Campzone :P ).

Voor 20 man een sportzaal afhuren is imho overkill.

Verwijderd

waar woon je?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:58

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op maandag 18 juni 2001 15:53 schreef DarthRaider het volgende:
waar woon je?
Het is hier geen dating site he ;)

• DoD Cerberus
Ik woon in Leiden.

Verwijderd

JE kan ut misschien ook wel gewoon onder de carport doen... met een paar zeilen... moet ut wel lekker weer zijn btw...

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03-2025

BitBit3r

Lid

Vraag het desnoods aan je school ofzo :?

Wat er ook gebeuren moogh...

Verwijderd

wij betalen 75 piek voor een zondag van 11.00 uur tot 20.00 uur. In de zaal kunnen ongeveer 18 man en er is verwarming. Tafels en stoelen en stroom is geregeld.

Verder zijn er veel eetgelegenheden in de buurt :)

• DoD Cerberus
Op maandag 18 juni 2001 18:34 schreef Koffiefilter het volgende:
wij betalen 75 piek voor een zondag van 11.00 uur tot 20.00 uur. In de zaal kunnen ongeveer 18 man en er is verwarming. Tafels en stoelen en stroom is geregeld.

Verder zijn er veel eetgelegenheden in de buurt :)
Waar is dit??

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 16:57 schreef MrFreeman het volgende:
JE kan ut misschien ook wel gewoon onder de carport doen... met een paar zeilen... moet ut wel lekker weer zijn btw...
haha heb je naar buiten gekeken :)

Verwijderd

Kantines, clubhuizen, kampeerboederijen, wijkgebouwen.

Verwijderd

een vriend van mij had een tijd geleden een scouting gebouw afgehuurd waren met 20 man
we haden de sleutel voor 24 uur
kosten 10 piek per pers.

goed te doen z'n scouting gebouw genoeg stroom, stoelen , tafels en verwarmt !!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-02 22:16
Op maandag 18 juni 2001 15:57 schreef The_Operative het volgende:
Ik woon in Leiden.
pakken we het groter aan en kwakken de tweakers in de 3october hal.

Op catena doen ze weleens wat met LAN, maar meerdaags, dat weet ik niet. Als je blijft tukken moeten er ook weer allerlei voorziningen zijn juh !

• keesmo
  • Niet online
tukken? Het is maar 2 dagen, dan kun je toch gewoon aan 1 stuk door gaan :P

keesmo.nl 100% snowboarden

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Wat wij een keer hebben gedaan was een klein cafetje een dorp verderop afgehuurt. Die vent was blij dat er eens mensen waren :) huur 50 piek altijd bier bij de hand.

...

Verwijderd

Probeer het is bij een sporthal of zoiets.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:21
Er staat dat je ook algemene hulp wil.
Ik zou eens naar een netwerk gaan kijken, als je dat al niet hebt kom je natuurlijk niet ver met je spelletje.

Greetingz,

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:59
10 man past nog wel in een huis dacht ik (althans ging bij onze clanlan prima :)) netwerk is ook niet zo ingewikkeled, met een paar goedkope switches kom je er wel.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

waarom huur je geen gymzaaltje af ofzow, de gymzool bij ons verhuren ze gewoon aan mensen alleen wat het kost zou ik niet weten

• DoD Cerberus
10 man is ook niet zó'n probleem in een huis, de ouders zijn het probleem!!
die van mij niet, maar die van anderen wel, en we willen het ook iets groter aanpakken, netwerk aanleggen enzo lukt ons wel...

3 octoberhal is een goed idee Zeef, daar kan je zo met 200 man in, is alleen niet waar ik aan zat te denken!!

• DoD Cerberus
we willen de Lan iets uitbreiden, maar dan dus wel zo dat we iedereen kennen en niet zo dat we moeten gaan oppassen voor gekken die niets beters te doen hebben dan virussen op je pc te flikkeren en dingen uit je pc te jatten als je ff niet oplet!

Pagina: 1