Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gerucht: Intel Skylake-gpu's krijgen 5xx-naamgeving

Pagina: 1
Acties:

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 18:30
In Gerucht: Intel Skylake-gpu's krijgen 5xx-naamgeving staat:
Intel hanteert een aantal aanduidingen voor zijn gpu's. De namen op basis van het aantal eu's, en daarmee de grafische rekenkracht, zijn GT1, GT2, GT3 en GT4e.
De GT1.5 (18 eu's) vergeten, staat wel in de tabel eronder.

En er zou ook sprake zijn van een GT3e versie met 64mb edram voor de Skylake U- versie.
Bron

Verder vraag ik me af in hoeverre het nu nog een gerucht is als het hernoemen van de iGPU's al ruimschoots besproken is op diverse sites.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Zolang Intel het niet officieel naar buiten heeft gebracht is het een gerucht en kan er bovendien van alles last minute veranderen.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 18:30
PcDealer schreef op maandag 27 juli 2015 @ 15:06:
Zolang Intel het niet officieel naar buiten heeft gebracht is het een gerucht en kan er bovendien van alles last minute veranderen.
Mee eens dat het nog niet officieel is, alleen als ik al tijden terug hierover gelezen heb en dan naar de titel kijk lijkt het mij eigenlijk wel meer dan een gerucht dat Intel de iGPU's gaat hernoemen. Dat er nog niet precies vaststaat in welke smaakjes ze gaan komen zou ik eerder als gerucht zien.
Maar goed, dat is mijn beleving erbij, ik maak me er ook niet al te druk over :)