Toestelabonnementen

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:39
Hallo,

Er lijkt iets fout te zijn op dit moment met de toestelabonnementen sectie. Het lijkt erop dat bijna alle toestellen verkrijgbaar zijn voor 16,25
Ik zie bij bv.
pricewatch: Tele2 Mobiel 1000MB + 150 bel/sms (2 jaar)

Overal wordt coolblue/gsmwijzer, studentenmobiel & algebeld als aanbieders getoond met prijzen rond de 16,- echter geen enkele aanbieder heeft deze prijzen op de website. Alle abonnementen kosten minimaal 15,- en dan nog eens 10p/m euro op z'n minst voor 24mnd .. Vaak zijn de prijzen zelfs nog velen malen hoger. Dit is niet alleen bij dit abonnement, ook andere abonnementen hebben dit..

pricewatch: HollandsNieuwe 500 Min/SMS/MB (1 jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:21

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Helza schreef op maandag 27 juli 2015 @ 10:51:
Hallo,

Er lijkt iets fout te zijn op dit moment met de toestelabonnementen sectie. Het lijkt erop dat bijna alle toestellen verkrijgbaar zijn voor 16,25
Ik zie bij bv.
pricewatch: Tele2 Mobiel 1000MB + 150 bel/sms (2 jaar)

Overal wordt coolblue/gsmwijzer, studentenmobiel & algebeld als aanbieders getoond met prijzen rond de 16,- echter geen enkele aanbieder heeft deze prijzen op de website. Alle abonnementen kosten minimaal 15,- en dan nog eens 10p/m euro op z'n minst voor 24mnd .. Vaak zijn de prijzen zelfs nog velen malen hoger. Dit is niet alleen bij dit abonnement, ook andere abonnementen hebben dit..

pricewatch: HollandsNieuwe 500 Min/SMS/MB (1 jaar)
Zoals oa hier te lezen valt: Onjuiste prijzen abo + toestel, is dit een probleem waarvan wij ook op de hoogte zijn en waar we druk mee bezig zijn een oplossing voor te verzinnen. Ivm vakanties weet ik niet wat de status daarvan is, dus het is nog even afwachten. om de discussie centraal te houden, sluit ik dit topic.

Dit topic is gesloten.