Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwatLorD
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 28-12-2023
Gegroet,

Ik ben toe aan een nieuwe speakerset voor de PC. Ik ben vele jaren heel tevreden geweest van mijn 2.1 Cambridge Soundworks (aangekocht in 2002).

Ik heb al wat rondgekeken op het net en veel wijzer word ik niet echt. Mijn budget is 150 euro.
Hierdoor heb ik vooral gekeken naar Logitech en Creative. Maar ook Philips.

Mijn oog viel op de Logitech Z623 (heel veel positieve reviews / €149) en de Philips spa 7380 (€99).
Maar over de Philips vind ik weinig goede reviews terug. En ik ben wat wantrouwig wat Logitech betreft.

Ik ben absoluut geen audiofiel, maar ik speel wel veel games (Battlefield series, Warthunder, World Of Tanks ...). Ik beschik wel over een sound blaster x-fi titanium fatal1ty geluidskaart.

Hebben jullie een idee welke speakers ik (nog) zou kunnen overwegen? 8)7

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:19

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Heb zelf hele goede ervaringen met pricewatch: Harman Kardon SoundSticks III
Gaan meer dan laag genoeg en hebben een hele goede soundstage. Helder in hoog en middenn en waar de speakers ook staan, altijd een mooi egaal geluidsbeeld - geluid lijkt rechtstreeks van mijn monitor te komen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwatLorD
Bedankt :) De vormgeving is niet echt mijn ding :(

Ondertussen ook gekeken naar Creative Inspire T3200, maar die vind je niet makkelijk in de benelux...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richardo1992
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-01 19:50
Ik heb op marktplaats gezocht naar een hts. Ik heb een philips hts7200 gekocht waarvan de blueray speler gesloopt was. Nu via optische kabel aangesloten. Geweldig geluid. Kan geen pc set tegenop. Inclusief brandstof heeft de set mij maar 70 gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwatLorD
Bedankt voor je reactie.

Ik heb ondertussen de Logitech Z533 aangekocht. Prima setje voor een aanvaardbare prijs. De bas gaat niet verschrikkelijk hard, maar in mijn kleine kamer is dit ook niet nodig. Levert genoeg geluid om de buren te storen :D