Met Bolcom kun je geen afspraken maken. Bij de aflevering van mijn nieuwe tv zou de oude meegenomen worden. Hun website geeft dat aan, een helpdeskmedewerkster en ‘Billy’ bevestigden dit. Maar de PostNL-koerier ‘had hiertoe geen opdracht gehad’ en liet de oude tv staan. Daarna werden twee nieuwe afspraken gemaakt, maar beide dagen kwam er geen afhaaldienst. Ik moest wel thuis zijn van 8.00 tot 20.00, en was dat ook. De vele telefoontjes die ik hieraan heb besteed, haalden niets uit. Het kostte mij twee vrije dagen. Voor een derde afspraak heb ik gepast. Bolcom maakte vervolgens een ‘mooi gebaar’: een bestedingsbon van 7,50 euro op mijn volgende bestelling, en een nutteloze link naar een afhaaldienst in mijn regio die witgoed, dus geen tv’s meeneemt. Voor mij geen Bolcom meer.
En wat wil je met dit topic nu bereiken?
[ Voor 17% gewijzigd door ByteMe_ op 27-07-2015 10:11 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik zou zeggen: plaats een shopreview! Want wat wil je nu met dit topic?"
-- edit: RonaldDesigns was eerder
-- edit: RonaldDesigns was eerder
[ Voor 22% gewijzigd door Cor453 op 27-07-2015 10:10 ]
zet hem aan de straat en met 10-15 minuten is hij weg.
Shopreviews hier: http://tweakers.net/shopr...bol-punt-com/shopreviews/. Misschien krijg je er nog wat mee gedaan ook, ze lijken op de meeste reviews te reageren.
*knip* wannabe mod
[ Voor 92% gewijzigd door gambieter op 27-07-2015 11:03 ]
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
*knip* wannabe mod
[ Voor 85% gewijzigd door gambieter op 27-07-2015 11:04 ]
*knip* wannabe mod
[ Voor 99% gewijzigd door gambieter op 27-07-2015 11:04 ]
https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006
*knip* wannabe mod
[ Voor 80% gewijzigd door gambieter op 27-07-2015 11:03 ]
Breng je TV naar je lokale gemeente stortplaats. probleem opgelost zou ik zeggen.
Dit is inderdaad geen topic waard, hier zijn de shopreviews voor.
@sommige anderen: wannebe mods zijn niet de bedoeling, plaats een TR maar laat de replies in het topic achterwege.
@sommige anderen: wannebe mods zijn niet de bedoeling, plaats een TR maar laat de replies in het topic achterwege.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.