Goedemorgen,
Vorig jaar op 17-9-2014 heb ik via vakantieveilingen een bon gekocht voor
"Speel en doe paradijs de koperen ezel"
Arrangement:
Nu wil ik zojuist boeken voor vrijdag a.s. maar dat lukt niet, krijg geen arrangementen en data te zien. Raar! Dus ik bel met vakantieveilingen.
Volgens de telefoniste kan het kloppen, want er is geen beschikbaarheid meer.
Tja, dat kan.. jammer..
Volgens de telefoniste had ik eerder moeten boeken, blijkbaar heeft bij hun op de site gestaan dat het in de zomermaanden druk zou zijn. Nu heb ik pech.
Tja, dat kan.. jammer.. maar dan krijg ik wel mijn geld terug natuurlijk?
Ehm, nee meneer.. dat staat in onze voorwaarden.
Dus volgens vakantieveilingen.nl kan ik fluiten naar mijn centen, en ook naar mijn ezelritje. Makkelijk geld verdienen voor die club!
Nou, ik kan het even niet vinden in de voorwaarden, en al staat het in de voorwaarden. Ik betwijfel of het rechtsgeldig is.
Zojuist tweemaal getracht te bellen met "De koperen ezel", daar wordt niet opgenomen. Maar ik kan me niet voorstellen dat zij helemaal volgeboekt zitten tot 17-9-2015.
Iemand die zijn of haar licht hierover wil laten schijnen? Want dit klopt in mijn woordenboek niet..
Edit: Voor nieuwe lezers
Ik heb contact opgenomen met het park. Ik kan gewoon terecht. Ik blijf zitten met de vraag..
Het gaat nu even om het hypothetische geval dat de boerderij zegt (fabrikant): Ik heb niets met jou te maken, ook al heb ik plek zat (en terecht) regel het maar met vakantieveilingen (leverancier). En vakantieveilingen zegt: jammer dan. Zeg maar dag tegen je geld.
(wat ook de insteek is van vakantieveilingen)
Vorig jaar op 17-9-2014 heb ik via vakantieveilingen een bon gekocht voor
"Speel en doe paradijs de koperen ezel"
Arrangement:
Voorwaarden op de bon:Ontvangst met koffie, thee of warme
chocolademelk met een lekkernij
Een ezelwandeltocht van 2,5 uur met rijzadel,
pakzadel of huifkar naar keuze
Uitgebreid picknickarrangement met broodjes,
fruit, drinken, salade en een flesje wijn
Na afloop een ijsje en een drankje naar keuze
Voor 4 personen T.w.v. € 135,-
Nog ruim geldig dus.Geldig tot 1 jaar na het sluiten van de veiling, van
maandag t/m vrijdag. Op basis van
beschikbaarheid en in overleg met de
aanbieder. Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.
Nu wil ik zojuist boeken voor vrijdag a.s. maar dat lukt niet, krijg geen arrangementen en data te zien. Raar! Dus ik bel met vakantieveilingen.
Volgens de telefoniste kan het kloppen, want er is geen beschikbaarheid meer.
Tja, dat kan.. jammer..
Volgens de telefoniste had ik eerder moeten boeken, blijkbaar heeft bij hun op de site gestaan dat het in de zomermaanden druk zou zijn. Nu heb ik pech.
Tja, dat kan.. jammer.. maar dan krijg ik wel mijn geld terug natuurlijk?
Ehm, nee meneer.. dat staat in onze voorwaarden.
Dus volgens vakantieveilingen.nl kan ik fluiten naar mijn centen, en ook naar mijn ezelritje. Makkelijk geld verdienen voor die club!
Nou, ik kan het even niet vinden in de voorwaarden, en al staat het in de voorwaarden. Ik betwijfel of het rechtsgeldig is.
Zojuist tweemaal getracht te bellen met "De koperen ezel", daar wordt niet opgenomen. Maar ik kan me niet voorstellen dat zij helemaal volgeboekt zitten tot 17-9-2015.
Iemand die zijn of haar licht hierover wil laten schijnen? Want dit klopt in mijn woordenboek niet..
Edit: Voor nieuwe lezers
Ik heb contact opgenomen met het park. Ik kan gewoon terecht. Ik blijf zitten met de vraag..
Het gaat nu even om het hypothetische geval dat de boerderij zegt (fabrikant): Ik heb niets met jou te maken, ook al heb ik plek zat (en terecht) regel het maar met vakantieveilingen (leverancier). En vakantieveilingen zegt: jammer dan. Zeg maar dag tegen je geld.
(wat ook de insteek is van vakantieveilingen)
[ Voor 26% gewijzigd door St@m op 27-07-2015 10:34 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels