Beste mede tweakers,
Ik ben van plan om een HTPC te bouwen als mediacenter met uitbreidmogelijkheden naar gaming HTPC in de toekomst.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is de bedoeling om een redelijk eenvoudigen HTPC te bouwen met als doel gewoon wat films enzo afspelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst niet meer dan 500 euro want anders kan ik het echt niet verandwoorden tegeover mezelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil in ieder geval de Milo ML07 gebruiken omdat hier later nog een dedicated video kaart in kan om eventueel te gamen. Dit is achterhaald. Ik wil het systeem niet meer gebruiken om te gaan gamen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Lijst staat hieronder. Heb enige ervaring met componenten maar niet extreem veel ivm geluidsproductie en warmteproductie
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieverbruik maakt me niet zoveel uit zolang de HTPC maar fuister stil te krijgen is.
Ga je overklokken?
Niet de bedoeling maar als ik merk dat ik nog ruimte heb qua geluid/warmte wel een optie.
Hieronder een voorbeeld van wat ik denk nodig te hebben.
Ik ben van plan om een HTPC te bouwen als mediacenter met uitbreidmogelijkheden naar gaming HTPC in de toekomst.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is de bedoeling om een redelijk eenvoudigen HTPC te bouwen met als doel gewoon wat films enzo afspelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst niet meer dan 500 euro want anders kan ik het echt niet verandwoorden tegeover mezelf.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil in ieder geval de Milo ML07 gebruiken omdat hier later nog een dedicated video kaart in kan om eventueel te gamen. Dit is achterhaald. Ik wil het systeem niet meer gebruiken om te gaan gamen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Lijst staat hieronder. Heb enige ervaring met componenten maar niet extreem veel ivm geluidsproductie en warmteproductie
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieverbruik maakt me niet zoveel uit zolang de HTPC maar fuister stil te krijgen is.
Ga je overklokken?
Niet de bedoeling maar als ik merk dat ik nog ruimte heb qua geluid/warmte wel een optie.
Hieronder een voorbeeld van wat ik denk nodig te hebben.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Celeron G1840 Boxed | € 35,- | € 35,- |
| 1 | Asus H81T | € 79,50 | € 79,50 |
| 1 | Silverstone PT13 | € 55,50 | € 55,50 |
| 1 | Cooler Master NA 90 | € 26,95 | € 26,95 |
| 1 | Silverstone NT07 (SST-NT07-115X) | € 20,50 | € 20,50 |
| 1 | Rapoo Wireless Optical Mouse 1090p | € 9,95 | € 9,95 |
| 1 | Kingston KVR16S11S8/4 | € 22,48 | € 22,48 |
| 1 | Crucial BX100 120GB | € 59,95 | € 59,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 309,83 | |
[ Voor 28% gewijzigd door Jeshua9 op 31-07-2015 15:27 ]