Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Modem/experiabox h368n, Zien wie er verbonden zijn?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb een experiabox staan van kpn. Weet niet welke versie. Maar op het inlogscherm staat ZTE H368N. Ik ben niet geheel vreemd in de computer wereld maar op het moment kom ik er toch niet helemaal uit. Daarom deze post. Ik wil graag weten wie er verbonden zijn met mijn modem/experiabox. Nu zie ik een kopje user interface en daar staan 2 mac adressen in. Dan heb ik ook nog het kopje DHCP server. Hier staan meerdere mac adressen in met gekoppelde IP adressen. Nu ben ik nieuwsgierig welke van die adressen op het moment van spreken ook daadwerkelijk gebruik maken van mijn modem? Iemand een idee waar ik precies kan zien welke computers zijn verbonden met kabel en welke via wireless?

Alvast hardstikke bedankt!

Leon

• ShadowAS1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-11 12:16

ShadowAS1

IT Security Nerd

Je kan in de DHCP-Lease tabel zien welke gebruikers er verbonden zijn, gegeven dat ze van de DHCP server een IP hebben gekregen, clients met een zelfingesteld statisch IP zullen hier niet in staan.

Voor zover bekend zal de experiabox je geen informatie geven over het gebruik van de gebruikers, daar heeft men de software van het beestje simpelweg niet op gemaakt, dit is overigens iets wat je in de meeste consumenten routers ook niet zult zien.

Mag ik vragen wat je doel is? Dat kan ons helpen je beter te adviseren

PA-ACE / RHCE / SCE // Any post or advice is provided as is, and comes with no warranty at all.